Hop til indhold
Stavox

[Solved] mathias


lightergas
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: HDCK2
 

Spillerens in-game navn: mathias
 

Dit SteamID: STEAM_0:0:446148560
 

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:459209725

Tidspunkt for hændelse: 25 August, klokken 20:10
 

Hvilke regler er blevet brudt:

* Tazer mig uden noget rèelt grundlag, også imens jeg står fuldstændig stille.
* Giver mig en bøde på 5000 for at køre ind i en pæl, hviket jeg ikke har gjort.

* Giver mig en bøde efter at jeg allerede har betalt en fra en anden betjent.

* Giver mig en bøde for at "flygte fra politiet", selvom jeg på intet tidspunkt har fået afvide, at jeg skal stoppe.


Hvad skete der: Kører dårligt, og får en bøde af en betjent. Jeg betaler bøden og forlader stedet. Ser så at mathias og en politibil følger efter mig, hvor jeg jeg vælger at stoppe op. Imens jeg står stille kommer mathias hen og tazer mig, og giver mig en bøde for at flygte, og for at køre ind i en pæl.


Beviser: https://medal.tv/clips/62744116/d1337pjrb56x

Fortsæt god dag 😀

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Malte 

Hvis du ved have min side af det her kan vi tag den indgame eller på discord/support det nemmere for mig at sige end at skrive det 

Og til den staff som tager den her ban-req så er jeg på fra kl 14 så du kan for fat i mig der god aften til jer og håber vi finder ud af noget her 

 

 

  • Stop dig selv 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @malte2505,

 

Jeg kan godt se at det taze mathias giver dig er når du står helt stille, så han burde ikke have tazed dig. og bøden på 5000 kr. Burde du heller ik have fået da du lige havde fået en bøde af en anden betjent for det samme. 

Jeg vil tage snak med @Mathias.næste gang jeg ser ham ingame og give ham en passende straf for det han har gjort. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen @malte2505,

Jeg har taget snak med @Mathias.og han har fået en advarsel omkring at han ikke skulle have givet bøden og du sender bare mig en PM næstegang du ser mig in-game så du kan få den refunded. 

Angående det med tazed skulle heller ik have været sket, men havde vidst en smugle delay på sit taze. 

Hvis du har andre spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig in-game, discord eller over forum. 

Tak for din klage!

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.