Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Niklus


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Niklus
SteamID: STEAM_0:0:228312671
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Ja det var satme også dumt gjort. Jeg har angret siden apil og fundet Jesus Kristus i samme omgang. Jeg har endnu ikke fået Guds velsignelse, men jeg er faktisk også mere interesseret i Stavox-gudernes frelse. Jeg lever i komplet afholdelse og jeg missionerer dagligt og spreder det helligste af alle hellige budskaber. I må ikke sige det til vor herre, men jeg har faktisk indimellem spredt Stavox' gode ry i min dør-til-dør rejse, hvilket jeg håber kan lette på min straf. Jeg har ikke haft held med at rekruttere nogle endnu, men jeg tror på, at det er muligt når jeg er færdig med at gå rundt på Fyn - Sjælland er det næste, jeg har hørt at de allerhelligste holder til netop her. Efter forårets anfald er jeg blevet klogere på livet og på hvad meningen med det hele er. Jeg ved nu, at det ikke er Guds vilje at biler skal flyve ved propkraft. Første Mosebog Kapitel 1 omhandler netop dette, og jeg er klar over at mit mål er *laver korsets tegn* at opføre mig pænere end nogensinde i Jesu by; Rockford. Jeg vil sprede glæde, helligdom og god vin til folket, og jeg vil aldrig trodse de *hvisker* ægte guders ord... Og/eller bryde tilliden os imellem. Må gud være med jer. Og må I vide at jeg taler så sandt som Helligånden selv. TL;DR: Niklus er meget ked af sine forkerte handlinger. Selvom han nok aldrig bliver troende, tror han på, at tilgivelsen brænder mere i Staff's hjerter end i Jæsus'. Amen. Lad der blive unban <3
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.