Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: SMOK


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: SMOK
SteamID: STEAM_0:1:76413555
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej kære stavox. jeg håber i vil læse hele min tekst. Hej stavox jeg har fået permban for lang tid siden da jeg var så dum ikke at tænke mig om imens jeg spillede med en ven vi hyggede os og kørte rundt og så finder vi en kiste med en masse meth ting og jeg vælger ikke at tænke mig om som en klap hat ville gøre ogvælger at spawne alle tingne jeg ville derefter have sprunget tingne men havede ingen våben så jeg køre ind i byen for at købe et våben og selfølgelig smadre alle tingne da der halvejs på vej ind i byen kommer en admin og siger "det der er forsøg på server crash du får permban" det er det abselut eneste jeg får at vide imens jeg prøver at forklare at jeg er på vej ind i byen. nu siger jeg ikke at jeg ikke fortjente en starf fordi selfølgelig har jeg brudt en regel. da jeg så intet svar får igen da jeg forklare til adminen at jeg er på vej ind. så tænker jeg igen som en idiot og logger ind på en anden account for at finde adminen da jeg dog så ikke finder ham leaver jeg med det samme jeg ved godt jeg skulle have skrevet herinde på forumet jeg tænkte mig bare ikke om håber i har en fortsat god dag.
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.