Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Onkel Anders Fogh


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Onkel Anders Fogh
SteamID: STEAM_0:0:93418214
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg begik nogle store fejl, og jeg fortryder det rigtig meget. Alt det jeg sagde var utrolig dumt, og jeg er virkelig ked af at jeg gjorde de ting jeg gjorde. jeg håber i kan finde det i jeres hjerter, at tilgive mig og lade mig spille endnu en gang på jeres server. Så vil i ikke fortryde det. jeg er blevet mere moden, og kan godt se hvad jeg gjorde var uffateligt dumt. Jeg er meget meget ked af det, håber i vil give mig en chance mere :slight_smile: Mvh Adam
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey jeg kan se dig og din ven har søgt om unban på samme tid, og skrevet det præcis samme. Det virker ikke oprigtig, hvad i skriver hvis i begge skriver det samme. Den der ikke skrev den originalt vil jeg bede skrive noget andet eller omskrive jeres unban request.

 

I skal ikke tage jer af jeg skrive det samme på begge.🙂

 

Nichzar

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hey, ja mig og min ven sendte lige den samme besked. Men jeg mener stadig alt hvad der stod, jeg begik en kæmpe fejl, og det er jeg meget ked af. Håber virkelig at i vil give mig en mulighed for at spille inde på jeres server, da jeg elsker serveren og spillerne derinde. Håber virkelig i vil give mig muligheden for at bevise det. Mvh Adam

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.