Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: Memés


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Memés
SteamID: STEAM_0:1:69252210
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Mit seneste ban lades til at være delvist ugyldigt så vidt jeg husker. Jeg prop-pushede en ven af staff, som flere gange havde RDM'et mig. Det er ikke ensbetydende med at det jeg gjorde var rigtigt efter egen mening, men jeg var godt irriteret over at den ven blev unskyldt af staff selvom der var tydelig brud på regler. Så vidt jeg husker blev jeg set spawne in prop ind og forsøge at skubbe til en bil med spillere ved siden af. Jeg indrømte mit forsøg og fortalte hvorfor jeg gjorde det, dog var admin selvfølgelig ikke glad for det. Under casen tog jeg ansvar så vidt jeg husker og jeg blev oprindeligt bannet mellem 3-7 dage efter en samtale. Jeg antager at min straf er blevet ændret siden, på et senere tidspunkt. Jeg husker desuden også at det jeg antager admin's ven fra gang, skød mig og dræbte mig under case, men jeg ved ikke om spilleren blev straffet; Jeg antager at spillere gik frit, da det tilfældet inden jeg blev bannet. For at konkludere, jeg husker og anerkender ikke at talt grimt og jeg var heller ikke på serveren for at trolle. Admin må have antaget at det var mit formål, men en antagelse er jo også bare det, en antagelse.
Link til kommentar
Del på andre sites

Godaften Memés.

 

Du modtog oprigtig 3 dages ban for “Proppush og grimt sprog”, men efter en samtale men en højre rankede staff, besluttede vi du skulle have et permanent ban, da du havde 8 ban’ (hvor af dem var permanent ban’) på 39 timer playtime.

 

// Nickolai P

  • Zing! 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.