Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Tobias Myr


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Tobias Myr
SteamID: STEAM_0:1:92215910
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
RDM er forkert fordi ham jeg dræbte havde taget min bil og jeg sagde han skulle give mig den tilbage eller jeg skød ham.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Tobias myr 

 

 

Hej Tobias Jeg kan godt forstå, hvis det hele virker en del forvirrende for dig. Men det hele starter med. Jeg kommer ud til en case med dig og Ducky 20 angående noget. RDM VDM kan ærlig talt ikke huske helt, hvad det var, men til slut i case begynder dig og din ven at tilsvine Ducky 20, hvorefter jeg giver din ven. 300 SEK Jail hvorefter i så begynder at tilsvine mig. Jeg tager det ikke så tungt og herefter slutter casen. Jeg får så en case omkring 5 minutter senere af Ducky 20 som klager over at han er blevet, RDM Jeg går derefter ind i logs og kunne se, at du var gået ud af serveren. Jeg tjekker så ghost scenen og kunne se, at du stod oppe på en trappe og snakkede med tre andre personer, hvorefter du så vælger at gå ned og skyde Ducky 20, som bare var i gang med at tage liv

 

 

Konklusion: Jeg kan så konkludere, at du bare har skudt Ducky på grund af, at du var sur over, at din ven var blevet jaillet og et minut efter du havde skudt Ducky. Vælger du så også at gå ud af serveren, som jeg ser som om at du har haft dårlig samvittighed over, at du har skudt ham

 

  • Godt Sproget (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.