Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: Ayy Skunnkop


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Ayy Skunnkop
SteamID: STEAM_0:1:64442326
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Det længe siden jeg blev bannede og jeg er en helt anden person en den jeg var da jeg forladt det hele derfor vil jeg også prøve at se hvordan det er blevet herinde. Ja det jeg har gjort var rigtigt umodent og efter at have haft et 1,5 års modening har jeg også kunne se at alt det jeg har gjort var noget lort, og aldrig skulle være sket men som skete derfor er det også mit hovde mål nu at få rettet op på.
Link til kommentar
Del på andre sites

Min holdning til det er at det var en umoden del at mit liv hvilket jeg er kommet så langt væk fra nu.

 

jeg har ændret mig meget siden sidste jeg spillede har inden, og den person jeg var engang er ugenkendelig i den person jeg er nu.

 

infoleak er aldrig en gode udvej til at få hævn eller noget på nogen og man skal til en hver tid respektere folks private liv.   

  • +Rep 4
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Ayy Skunnkop skrev:

Min holdning til det er at det var en umoden del at mit liv hvilket jeg er kommet så langt væk fra nu.

 

jeg har ændret mig meget siden sidste jeg spillede har inden, og den person jeg var engang er ugenkendelig i den person jeg er nu.

 

infoleak er aldrig en gode udvej til at få hævn eller noget på nogen og man skal til en hver tid respektere folks private liv.   

Sender lige en lille besked til Mikk, så snart han svare får du en fin lille besked fra mig af 🙂 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 31/7/21, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Redigeret af Mikk
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.