Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klag i mod Mr Sebaak


John Hudson
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn:John Hudson og Coolboy
Staff ingame navn:Mr Sebaak
Dit SteamID:STEAM_0:0:171718615 ,STEAM_0:0:8697135
Staff SteamID:STEAM_0:1:52950261
Forklar situationen: jeg kommer køre efter jeg fået en besked om en bil der skulle hentes af politi jeg kommer fra og ser ham der hedder Justi Bieber bliver arrester og derefter tager jeg bil da han så har called case ang hvad ved jeg kommer Mr sebaak over og fjerne bil og siger at person er blevet tagt ud af bil og efter ladt jeg har taget bil i en rp sernario hvilket jeg også selv har været ud fær hvor jeg fik af vide om jeg er i case eller eje er bil stadigvæk i rp det sage både mig og Coolboy hvilket Mr Sebaak ikke lytter til og siger den skal slette hvilket han også gør efter vi har sagt bil er blevet taget i rp sernario
Bevis: det i kan se i jeres log ang han slette bil og tp til mig

Redigeret af John Hudson
  • +Rep 1
  • Løvebror 4
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej john jeg får en case fra justin bieber hvor der står om han kunne få sin bil tilbage.
jeg TP'er så til ham hvor jeg meget hurtigt får af vide af han var i case med hizlau kort tid før og han glemte at give bilen tilbage. 
får med det samme det bliver sagt en besked fra hizlau i admin chat at bilen skal retunes. 
så jeg gjorde som der blev sagt fra den anden admin

Forsat god dag 🙂

  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej John
Som Sebaak skriver er denne episode i mine hænder. Jeg havde glemt at give bilen tilbage til Justin efter casen, hvor Sebaak så får en case hvor de vil have den tilbage. Jeg havde ikke fået med at mekanikeren havde taget den, så jeg skrev bare at de skulle have den tilbage. Eftersom at du havde taget den i en anden RP situation skal du jo selvfølge beholde den. 
Jeg beklager selvfølgelig for de problemer det skabte. Jeg har forstået på Sebaak at i har fået en bil igen for at prøve at rette op på det. Det løser selvfølgelig ikke det der er sket, men det er den bedste løsning vi kunne lave lige nu.

  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hizlau skrev:

Hej John
Som Sebaak skriver er denne episode i mine hænder. Jeg havde glemt at give bilen tilbage til Justin efter casen, hvor Sebaak så får en case hvor de vil have den tilbage. Jeg havde ikke fået med at mekanikeren havde taget den, så jeg skrev bare at de skulle have den tilbage. Eftersom at du havde taget den i en anden RP situation skal du jo selvfølge beholde den. 
Jeg beklager selvfølgelig for de problemer det skabte. Jeg har forstået på Sebaak at i har fået en bil igen for at prøve at rette op på det. Det løser selvfølgelig ikke det der er sket, men det er den bedste løsning vi kunne lave lige nu.

vi har fået det løst ingame sammen med Cqmbo og Mr Sebaak så der er ikke mere i klagen da vi har læst det ingame så bare luk den

  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.