Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Drillepind


Pebernød
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:237211284

 

Hvorfor skal du unbannes:

 

Så en af Madsldr's venner og jeg sad og havde en lille trashtalk cirkel, hvor vi hyggede os med at svine hinanden til. Jeg bliver så banned for at fortsæt efter Dispy sagde vi skulle stoppe. Jeg forslog at vi rykkede den ud for byen, men ham den anden gad ikke. Kan ikke rigtig se at jeg har gjort noget forkert, vi havde det begge to sjovt med at talk shit om hinanden, og folk kom kun for at se på og få underholdning. Det var ham der opsøgte mig igen og igen, jeg gjorde ikke andet end at svare tilbage stille og roligt, mens jeg forsøgte at få ham til at tage den uden for byen, eller på discord, så det behagede Dispy. Jeg føler ikke rigtig at det er mig der er problemet her, jeg har aldrig kaldt staff på dem over micspam, grimt sprog eller lignende. Det var dem der var umoden, ved at kalde staff, fordi jeg kom til at puste i mikrofonen en enkelt gang.

 

Inden i begynder at komme med jeres normale boomersvar, så læs:

 

Jamen Drillepind, du gør jo altid sådan noget lort?: Nej, jeg har siddet hele dagen med bank oppe, så har jeg bygget lidt og været afk det meste af tiden. Jeg har ikke været jeres usual mide i dag, jeg kan selv love, at jeg kun vil unbannes for at komme ind og lave noget RP igen.

 

Jamen Drillepind, hvorfor ikke bare lytte til Dispy?: Jamen vi havde det jo smadder sjovt med det, og der var ikke nogen som blev kede af det eller sure, udover Dispy. Jeg synes personligt ikke at staff burde have lov til at rende rundt og censorere alle spillere uden en meget god grund. Det eneste jeg kan se som et problem, er det med at de kaldte staff, det havde jeg ingen kontrol over, og det var ekstremt irriterende, fordi det var der ingen grund til.

 

Jeg undskylder meget for det jeg har gjort, jeg vil rigtig gerne unbannes, så jeg kan bidrage positivt til fællesskabet. Desuden synes jeg, at det er en meget åndssvag grund til at banne mig, når det var ham der opsøgte mig, og det var mig der prøvede at få snakken et andet sted hen, hvor det ikke gav Dispy tics. 

 

Jeres kæreste spiller, Dillerpind. 

 

 

Redigeret af Drillepind
  • +Rep 4
  • Sødt 1
  • Dum 3
  • Løvebror 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Drillepind.

Jeg vil ikke kalde det en “lille trashtalk cirkel”. I stod ved spawn og spyttede mundlort efter hinanden i ca 15m efter flere varsler. I blev bedt om at lade hinanden være, hvilket i tydeligvis ikke kunne. 
Problemet ligger i at jeres sprogbrug ikke er noget, der tolereres på serveren, og at i står i spawn kan opfordre andre til at efterligne.

Samt i stedet for at blive stående, kunne du bare have været gået væk, da i blev bedt om at lade hinanden være

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det sjovt jeg altid skal slåes ned på for mit sprog, når jeg realt aldrig bruger hårde ord, jeg rammer bare folk personligt jo. Jeg indser min fejl, men jeg synes stadig selv det ikke er så slemt som du selv påstår. Jeg gik også væk, og han kom så til mig jo. Det var ham der svinte alt og alle til, jeg grinte for det meste af ham og modsagde hans egne pointer.  Du skal jo tænke på at det hårde sprogbrug altid ville findes på stavox, og som jeg skrev før, det også alle andre der benytter sig af grimme ord eller lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Drillepind

 

Som nævnt en del gange over for dig, så får du utallige advarsler for dit sprog og generelt din opførsel. 🙂 

 

At en person tager kontakt til dig, og begynder at trashtalk gør ikke at du skal begynde at svine ham til --> Efter i har har fået advarsler om at i skulle stoppe.

Så må du være ham den voksne og ignorere det eller kalde case, hvis du føler det er et problem. Løsningen i den situation var ikke at begynde at trashtalk ham, grundet du har fået 2-3 advarsler om at du skulle stoppe. Så du må tage den konsekvens i at når du ikke lytter til hvad vi siger, så har det konsekvensen i ban...

 

Scenariet her med bygger på at jeg synes ikke det skulle have været 5 dage du skulle have haft. Dog så bygger dit ban ikke blot på scenariet her, men generelt de mange andre problemer som du laver på serveren. Så at du kommer ud i 5 dage for det lort du laver, er mere en passende. Godt råd, gør brug af din sunde fornuft. Det tænker jeg er muligt. 😉 

 

Den pågældende spiller som også fik ban, har fået væsentlig længere tid. Da han var den værste at jer. 

Skulle du have mere at tilføje her, så må du tage kontakt til mig via discord eller her på forum. 😄 

 

God dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.