Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: BIG shaytan


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores nye in-game ansøgningssystem om unban - det er under udvikling
Unban søges på vegne af: BIG shaytan
SteamID: STEAM_0:0:223723950
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej stavox jeg vælger i dag den 27-06-2021 at skrive en unban request fra stavox det gør jeg fordi jeg virkelig savner at spille stavox og hygge mig med mine venner og folk fra serveren her i sidste uge gjorde jeg noget som jeg fortryder inderligt jeg vil først og fremmest gerne sige undskyld til nickolai p for den opførsel jeg har haft og sagt til dig. Udover det tjulle vil jeg meget gerne sige undskyld til dig da jeg har kontaktet dig et andet sted end over stavox eller discord. Hvis i gerne ville tilgive mig og give mig en chance til på stavox kommer jeg til at lave om på alle tingene kommer jeg ind igen kommer jeg med garanti og det kan jeg love jer at læse regelsættet igen (selvom jeg godt kan de fleste regler) og der vil jeg læse alt til punkt og prikke. Kommer jeg ind igen på stavox bliver dette et helt nyt kapittel fra min side af en hel ny BIG. En BIG som følger reglerne om egentlig bare kommer ofr at hygge sig og ikke drille andre udover denne nye opførsel der kommer fra min side af kommer jeg til at lade vær med at snakkegrimt til andre da jeg ved af egen erfaring kommer man ikke langt med dette. Jeg ved hvad jeg har gjort forkert og jeg kan se hvad jeg har gjort forkert. Nu ved jeg godt at det ikke er så længe siden jeg fik ban men kommer jeg ind igen laver jeg om på det hele det lover jeg jer 1 enkelt chance bliver den brudt er jeg ude igen jeg håber virkelig jg kan få en chance til hilsen BIG . jeg skla unbannes fordi jeg virklig har fortudt og jeg har prøvet at sige undskyld så godt som jeg overhovedet kan og jeg fortryder hvad jeg har gjort
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.