Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


madswolle3
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:76413555

Hvorfor skal du unbannes:  Hej stavox jeg håber i har en god dag/aften indtil vidre. 

 

håber i vil læse hele min tekst 🙂

 

Jeg skriver fordi at her forleden blev jeg perm banned for forsøg af server crash?. nu er jeg godt klar over at der var en mulighed for at der kunne komme noget server lag eller noget men jeg havede ingen mulig tankgang om på nogle måde nogensinde at lave server crash eller server lag med min vilje. det der skete var at jeg spillede med en ven og vi fandt så ca 20 - 25 meth ting på meth gården og jeg ved ikke hvorfor men jeg spawnede det . og ville så derefter have smadret det men havede ikke noget våben så på vej ind efter et våben blev jeg stoppet af admnen som så perm bannede mig for "forsøg på server crash". igen jeg er godt klar over hans point i at det kunne skabe server lag eller server crash selvom jeg tvivler :/. Grunden til jeg derefter logger ind på en anden account jeg lånte af en ven er at jeg spurgte adminen om hvorfor help præcis jeg skal have perm ban da han bare teleporterede til mig og sagde "du prøver på servercrash og får derfor permban" spørger derfor om han kan forklare hvorfor? og han svare ikke og banner mig derfor loggede jeg ind på den anden account for at finde ham men kunne ikke finde ham og loggede derefter ud og skrev her inde på websiten til en anden admin.

 

jeg forventer overhovedet ikke unban på stedet men jeg syntes heller ikke helt permban er den rigtige straf. måske det kunne ændres til 1 månede og så kan jeg joine servern på noget (prøve) agtig. 

 

hav en fantasisk dag/aften

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.