Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Casper Black Ansøgning


Pip

Recommended Posts

Ingame navn:  Casper Black / MagnusDK. 


SteamID:  STEAM_0:1:128156819 


IRL Navn:  Casper. 


Alder:  Jeg er 12 bliver snart 13 men min stemme er lidt lys i det.


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Jeg har været Moderator på 4 forskellige server  så jeg har erfaring med at være Moderator/admin.  Et spil community kaldt Werewolfgaming,LightRP glemt navnet på de sidste to siden de er lukket

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:   Jeg tænker at i skal vælge mig som moderator fordi at jeg vil prøve at stoppe dem der ødelægger rollespil/RP for andre. Fordi at jeg er rimelig aktiv spiller har brugt meget af mine 860 timer på serverne fordi at jeg synes det er en rigtig god server og har inviteret et par stykker af mine venner.  Jeg tilkalder selv en admin når en person har gjort noget ved en anden selvom det ikke er mit job at gøre det.  Jeg prøver at hjælpe en vær spiller ud som har brug for hjælp da det er ens job at gøre det som Moderator. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Jeg vil selv sige at jeg har rimelig styr på ulx commands da jeg har været admin/moderator på 4 server.  Men er lidt nyt til de her commands på stavox da jeg ikke ved carban og de forskellige men kender de nødvendige commands. Jeg kender f.eks. !Bring !goto !tpjail !jail !mute !gag !ban !kick !returnswep og mange flere 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:  Jeg er født i Danmark og jeg  kan snakke flydende dansk men kan godt glemme ord nogle gange. Jeg bruger min mic tit da det er nemmere at  kommunikere sammen og at man hurtigere kan svare folk i et admin  sit.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg kan være på vær dag men har tid på hvor lang tid jeg må spille. Halv ti i weekendenerne og halv ni i hverdagene 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg hedder Casper er 12 år gammel og elsker at spille DarkRP/Gmod.  

Link til kommentar
Del på andre sites

neutralt rep

 

  • Aktiv
  • Kort ansøgning
  • Men lyder til at have god erfaring 
  • Men det er en meget rodet ansgøning, prøv fx at få sat de forskellige punkter i orden og hver gang der er et spørgsmål kunne du springe ned på næste linje, og gør så kun dine spørgsmål er med fed skrift.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.