Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Mohammed Khaskieyh


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores nye in-game ansøgningssystem om unban - det er under udvikling
Unban søges på vegne af: Mohammed Khaskieyh
SteamID: STEAM_0:1:129818275
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
hej stavox staff. Jeg har haft næsten et år til at tænke over om jeg vil spille på jeres server. Siden da er jeg blevet mere moden og seriøs, jeg var næsten lige blevet 13 da jeg blev banned. Jeg har spillet en del Gmod darkRP på andre servere siden mit ban og er begyndt at savne stavox. Mest fordi at de fleste af miner venner spiller på stavox. Jeg synes personligt at jeg fortjener en chance mere. Jeg er blevet mere moden og villig til at tage jeres server seriøst og faktisk lave RP og hygge mig med mine medspillere. Hvis jeg får en chance mere har jeg under ingen omstændigheder tænk mig at spilde den. tak <3 discord :YeetFeet#0001 -YeetFeet
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Troll, Mic spam, RDM, dræber en betjent som betjent, CDM x2, Taler grimt til staff 'jeg knepper din mor din fucking luder'

Navn: Mohammed Khaskieyh

AdminID: STEAM_0:1:196688367 - Jakob Johnson [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-07-20 21:50


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.