Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


rasmusm2004
 Del

Recommended Posts

Hej @rasmusm2004.

Jeg modtager en case omkring dig og din opførelse som læge, og da jeg får snakket med dig omkring det benægter du det, og siger det kunne du slet ikke finde på, hvor efter jeg så modtager et clip af dig som læge der ligger og køre ind i politiet, og efterfølgende flygter fra dem. Så kommer tilbage til dig, og spøger dig igen omkring det, hvor du benægter det igen, hvilket er grundt til dit ban.

 

// Nickolai P

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Nickolai_P.

Jeg kan godt huske hvad der skete og jeg kørte ikke ind i politimanden, han spurgte mig om jeg kunne holde ind til siden, og det gjorde jeg så. Efter jeg holdte ind til siden kom han hen til min bil, men sagde ingenting, efter jeg havde spurgt ham om der var noget, var der nogle andre læger der kørte lidt mærkeligt og han gik efter dem og dermed efterlod mig troede jeg, og derfor kørte jeg videre. Hvis jeg gjorde noget forkert var det ikke min formål, men jeg vil mene at der er sket en misforståelse, og at jeg ikke er den skyldige og ikke have sådan en hård straf. Jeg vil gerne se klippet hvis det er muligt.

 

-Rasmus

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey du @rasmusm2004

 

Jeg har fået snakket med Nikolai P og udfra hans forklaring omkring hvad der er sket i den pågældende case. 

Handler det her om at du skulle have haft løjet for ham, i form af at du skulle have sagt at du ikke havde flygtet. Men som havde vist sig at du havde.

 

Jeg har umiddelbart ingen beviser. Men det fik Nikolai i casen, som var det han tog handling ud fra.

Du bliver unbannet nu, grundet du har haft en passende straf for hvad du har gjort --> Men sørg for at du lige for tjekket reglerne grundigt igennem.

 

Rigtig god dag / aften til dig.

 

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.