Hop til indhold
Stavox

[Solved] Silas1 & Noah - Ban Request


Xean -.-

Recommended Posts

Dit in-game navn: Xean
Dit SteamID: STEAM_0:1:73536783

 

Spillernes Info: 
Nоah: STEAM_0:0:222579859
silas1: STEAM_0:1:562143331 - @silas1

 

Tidspunkt for hændelse:
Silas proplock: ~ 23:48:40
Silas første /demote: ~ 23:57:10
Noah's /demote: ~ 00:01:40
Silas andet /demote: ~ 00:02:20

 

Hvilke regler er blevet brudt:
Silas: Proplock og misbrug af /demote x2
Noah: Misbrug af /demote

 

Hvad skete der:
Silas Proplock:

Jeg kommer gående forbi lejlighederne og høre skud der inde fra, jeg for tilbageholdt ejeren af stedet.

Da jeg går rundt om hjørnet ser jeg at Silas1 har sat et printerskab op i forsøget om at tilbageholde mig fra at skyde og arrest ham.

Screenshot af printerskab og Silas1

 

Silas første /demote:

Noah har carjacket Silas'1s bil som var konfiskeret, Silas1 hopper med ind i bilen og køre rundt emd ham, kriminalisere ham selv.

De forsøger at få mig til at smide dem ud af bilen så de kan dræbe mig, men vælger at observere dem istedet, da jeg ikke ved om de har våben.

En person ved navn "Kim Rune Jensen" kommer gående fra spawn, direkte hen til dem og begynder at tilsvine dem. Noah (Med Silas som passager) forsøger så at køre ham over pga. det, det lykkedes først for ham ~ 10 sekunder efter.

~20 sekunder efter de har dræbt ham hopper Silas ud af bilen, og går hen imod spawn.

Noah flyver så rundt på p-pladsen lige foran Danske Bank, jeg tager chancen og smider ham ud - det lykkedes og jeg arrestere ham, konfiskere Silas1's bil igen og parkere den.

Går derefter direkte hen til spawn for at arrest Silas1, da han var medvirkende til manddrab og køre rundt i stjålen bil.

Silas forsøger så at demote mig via. /demote

Video på manddrab

 

Silas andet /demote og Noah's /demote:

Person ved navn "Kinjibra" og tidligere nævnte "Kim Rune Jensen" så mig arrest Noah, de kommer så hent til mig og spørger pænt om de må se ham i fængslet.

Jeg tænkte på daværende tidspunkt ikke over Kim var personen der tilsvinte dem, og sagde ja til dem.

Vi gik så sammen ned i fængslet, og jeg tog et våben frem for mig egen sikkerheds skyld.

Noah forsøgte så at flygte ud af den første dør fra fængslet af, jeg skynder mig at løbe med igennem så han ikke lukker mig inde og de 2 besøgere løber med.

Silas1 kommer kort efter en af besøgerne og slår efter ham og mig, jeg slår ham derfor ham med min arrest-stav og siger Noah skal gå inde i fangekælderen igen.

Han stopper så op i døren og står derfor også ham med min arrest-stav.

Kort efter vi var kommet op ser jeg Noah forsøger at demote mig med grunden "Korupt"

Blev ikke demoted, så prøver Silas1 også lige med grunden "Korupt politi"

Noah og Silas har tydeligtvis en skrue siddende løs, det er ikke korupt at acceptere besøgere til fangere...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.