Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Recommended Posts

Hej Lucas.

 

Jeg har fået kigget på din unban request og din strafhistorik.

 

Ting jeg undre mig over: 👇

- Du siger det er flere år siden du er blevet bannet - Som jeg kan se, er det her ban fundet sted tilbage D. 12-09-20 ( 9 måneder siden )

- Du har 31 minutter på serveren, hvilket ikke er meget. 

 

Spørgsmål: 👇

- Hvordan kan vi sikre os at du ikke bliver et problem for os staffs, hvis du joinede serveren igen?

- Hvorfor vil du gerne tilbage på serveren?

 

Svar grundigt på spørgsmålene overfor --> Du vil så efterfølgende få svar på om du bliver unbannet eller forbliver bannet. 🙂 

 

 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Ehhhm 31 minutter på servern??? arrrrgh. Har spillet der Fra 2014- 2015 af. så det tvivler jeg på 
Og hvordan i kan sikre jer at jeg ikke bliver et problem. altså man er jo aldrig Sikker men det kan jeg sige at det bliver jeg ik. 
Vil bare ind og se hvad gmod er blevet til da det er langtid siden Jeg spillede det. Og ved ikke hvorfor jeg har fået ban den 12-09-20. Har ikke spillet det i 3-4 år. Så det squ et godt spørgesmål. 
Og vil som sagt gerne tilbage for at komme ind og se hvad der er sket ved servern og om der er kommet noget nyt 😄 Også for lige at hygge lidt med makkerne

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay - Det lyder til der er sket lige forvirring mellem os. 🙂 

Jeg har valgt at tage udgangspunkt i denne profil / Account --> hvor der har stået at du havde spillet på serveren i 31 minutter.

 

Du har derimod en anden account som nok er den du hentyder til --> Her har du 354 timer.

Dog har du en historik som ikke ser for godt ud - Du har virkelig lavet meget lort.

 

Jeg vil vende tilbage hurtigst muligt på om du forbliver bannet eller om du bliver unbannet 😉 

 

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.