Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Kulmanden unban


Kulmanden
 Del

Recommended Posts

STEAM_0:1:427218022

hej det er Kulmanden jeg vil rigtig gerne ind og spille stavox igen, da jeg ikke har så meget at spille lige for tiden. Jeg har lært af mine fejl og vil gerne ha en chance til. Jeg syntes det var nogen dumme ting jeg gjorde og det vil jeg ikke gøre igen. 🙂

  • +Rep 4
  • Sjovt 2
  • -Rep 1
  • Dum 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Heyo @Kulmanden

 

Da jeg valgte at banne dig, virkede det til at du ikke var særlig interesseret i at spille på serveren. Eller tager jeg helt fejl her ??

For hvis det overstående passer, så forstår jeg ikke, hvorfor det er at du skal bryde reglerne. Du ved udemærket konsekvenserne af det og at du 14 dage efter kommer og siger undskyld, synes jeg er dybt til grin... :disappoint:

Så til en anden gang, hvis vi siger du mister lysten til at spille på serveren, så bare leave, så har du altid muligheden for at joine igen, når du har lyst. 😉 

 

  • Brugbart 2
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

@Else på det tids punkt i casen var jeg træt af at spille på servern, men da jeg rigtig gerne vil ind og spille igen. hvis jeg så får unban så skal jeg nok bare lade være med at bryde regler og bare leave som du sagde 😢😓

Redigeret af Kulmanden
  • Sjovt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kulmanden


Du ved godt selv at det slet ikke er okay at Mass RDM, især da du har spillet på serveren i lang tid og burde kende til reglerne. Jeg tænker at du skal vente lidt længere tid med at ansøge om unban.

 

//Flixx

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

  • +Rep 4
  • Dum 1
  • Slange! 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.