Hop til indhold
Stavox

[Solved] OPK


BareMohammed
 Del

Recommended Posts

undskyld den kommer lidt sent har ikke haft tid til at skrive den før nu 

Dit ingame navn: Draxill
Staff ingame navn: opk eller brian1 
Dit SteamID: STEAM_0:0:210671287
Staff SteamIDSTEAM_0:1:54142694
Forklar situationen: der sker det at jeg får ban for 3x rdm jeg laver så denne unban requst for at få svar da jeg kun har begået 2, @Hondo lukker den jeg skriver så en pm til hondo om hvorfor han skulle lukke den, jeg får så et svar tilbage at hvis jeg er utilfreds med @Sekondløjtnant Sand arbejde var det ikke en unban request jeg skulle lave. så derfor væger jeg at lave en staff klage, 20 min efter vælger @OpK at give mig straf point og banne mig i 1 time fra forum, men da Hondo indirekte har sagt at jeg skal lave en staff klage istedet for en unban request syntes jeg ikke det er fair at jeg skal have straf point for det 
Bevis:

image.png.a22324d1754bec8b661c50abc6a1f26c.png

  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er sket lidt af en kommunikationsfejl. Mener du at bannet er givet på et forkert grundlag, f.eks. fordi informationerne ikke har været tilstrækkelige i sagen, skal du beskrive det i en unban-request, ikke en staffklage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.