Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban


 Del

Recommended Posts

 

SteamIDSTEAM_0:0:210671287

Hvorfor skal du unbannes: jeg forstår ikke hvorfor jeg har fået ban @Sekondløjtnant Sand, alt jeg har gjordt op til jeg leavede igår var at beskytte mig selv, jeg mener ikke jeg har lavet rdm x3 da jeg som borgmester står overfor spawn, og nogle biler prøver at køre mig ned, da jeg så vælger at beskytte mig selv ved at skyde på bilerne har jeg vidst fået ban, jeg tænker borgmester har tjenste våben til at beskytte sig selv... 

 

jeg har skudt 2 betjente som borgmester men det fik jeg også en straf for af @Store mener jeg det var

Redigeret af bennaknu
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Draxill.

Jeg kommer i en case igår med ReepAKS der havde kaldt RDM, han fortæller så at du havde skudt ham og nogle andre uden grund, jeg tjekker så i logs, og kan se at du havde skudt ReepAKS 2 gange, og Alan Olsen 1 gang.

Først kigger jeg Ghost-scene igennem, hvor jeg kan se at du vist var kommende hen og havde trukket en glock, hvorefter du så begynder at skyde Reep, lige efter du så skyder ham første gang, kommer Alan (som lige er blevet borgmester) så til at trække en pistol, hvor du så skyder ham, og da Reep så respawner igen, går du hen og skyder ham igen cirka 15 sekunder efter.

Efter det, får jeg så vist en video af Alan som viser mere konkret hvad der er sket, og det ser ud som om at du har valgt og skyde Reep pga. han bare spytter på dig?,

da han kommer tilbage igen, vælger du så og skyde ham igen fordi at han spytter igen, og cirka 2 min efter det er sket, har du så forladt serveren, derfor kan jeg ikke kontakte dig og hører din forklaring, og ud fra det jeg har set i videoen vælger jeg så at give dig ban i 2 dage, da det at en person spytter på dig ikke er grundlag nok til at man bare kan skyde en person uden først at have givet en advarsel eller at det var sket gentagene gange, + du burde heller ikke have skudt Alan, da han kun kom til at tag sin pistol frem i et kort sekund, og tog den væk igen for nok at vise han ikke ville skade dig.

Video for omtalte episode: https://medal.tv/clips/51455575/d1337fbIV3OS

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Hej Draxill.

Jeg kommer i en case igår med ReepAKS der havde kaldt RDM, han fortæller så at du havde skudt ham og nogle andre uden grund, jeg tjekker så i logs, og kan se at du havde skudt ReepAKS 2 gange, og Alan Olsen 1 gang.

Først kigger jeg Ghost-scene igennem, hvor jeg kan se at du vist var kommende hen og havde trukket en glock, hvorefter du så begynder at skyde Reep, lige efter du så skyder ham første gang, kommer Alan (som lige er blevet borgmester) så til at trække en pistol, hvor du så skyder ham, og da Reep så respawner igen, går du hen og skyder ham igen cirka 15 sekunder efter.

Efter det, får jeg så vist en video af Alan som viser mere konkret hvad der er sket, og det ser ud som om at du har valgt og skyde Reep pga. han bare spytter på dig?,

da han kommer tilbage igen, vælger du så og skyde ham igen fordi at han spytter igen, og cirka 2 min efter det er sket, har du så forladt serveren, derfor kan jeg ikke kontakte dig og hører din forklaring, og ud fra det jeg har set i videoen vælger jeg så at give dig ban i 2 dage, da det at en person spytter på dig ikke er grundlag nok til at man bare kan skyde en person uden først at have givet en advarsel eller at det var sket gentagene gange, + du burde heller ikke have skudt Alan, da han kun kom til at tag sin pistol frem i et kort sekund, og tog den væk igen for nok at vise han ikke ville skade dig.

Video for omtalte episode: https://medal.tv/clips/51455575/d1337fbIV3OS

Så du mener ikke at når han gunpointer mig at jeg må skyde ham? Og jeg må gerne skyde ham når han spytter på mig @Sekondløjtnant Sand

Redigeret af bennaknu
Link til kommentar
Del på andre sites

Det gør ikke noget forskel...

 

Du har stadig dræbt ham fordi han spyttede på dig, Hvilket ikke er et godt nok grundlag til at dræbe ham.

Du har på intet tidspunkt forsøgt at få ham til at stoppe, andet end at skyde ham uden varsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Hondo skrev:

Det gør ikke noget forskel...

 

Du har stadig dræbt ham fordi han spyttede på dig, Hvilket ikke er et godt nok grundlag til at dræbe ham.

Du har på intet tidspunkt forsøgt at få ham til at stoppe, andet end at skyde ham uden varsel

Så er det stadig kun 2x rdm og ikke 3 ham den anden gunpointede mig 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.