Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Poulsen


poulsen
 Del

Recommended Posts

Neutralt Rep.

 

Hej Poulsen sidste gang jeg snakkede med dig synes jeg du var lidt umoden men sammentid og flink...

Men når det er sagt er det lang tid siden så ting kan have ændret sig.

 

Held og lykke.

  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Madsldr skrev:

Neutralt Rep.

 

Hej Poulsen sidste gang jeg snakkede med dig synes jeg du var lidt umoden men sammentid og flink...

Men når det er sagt er det lang tid siden så ting kan have ændret sig.

 

Held og lykke.

tak for din mening.. jeg vil også sige at det er lang tid siden og har nok efter min mening ænder sig

  • Brugbart 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Nu er det jo ikke så lang tid siden at jeg begyndte at snakke med dig poulsen men på det tid har du vist at du kan finde ud af reglerne og være meget venlig og flink.

Men en ting du er god til er regelsættet.

 

Held og lykke

 

Mvh Kai

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Kai Jensen skrev:

+REP

 

Nu er det jo ikke så lang tid siden at jeg begyndte at snakke med dig poulsen men på det tid har du vist at du kan finde ud af reglerne og være meget venlig og flink.

Men en ting du er god til er regelsættet.

 

Held og lykke

 

Mvh Kai

tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil give dig et +rep, du har godt styr reglerne. Dog synes at du er lidt stille, hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ting. Der udover synes jeg nogen gange at du skal tro lidt mere på dig selv og dine holdninger. Jeg har haft et par oplevelser hvor jeg føler at du har en holdning som en person er imod og du bare "bukker" under og ændre din originale holdning. 
Det er det som jeg har opfattet, og jeg var jo ikke indblandet i jeres samtale, så det kan selvfølgelig være at jeg har misforstået noget. 
Alt i alt er du en flink dreng, som bare skal tro lidt mere på sig selv
Gl hf

  • +Rep 2
  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Hizlau skrev:

Jeg vil give dig et +rep, du har godt styr reglerne. Dog synes at du er lidt stille, hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ting. Der udover synes jeg nogen gange at du skal tro lidt mere på dig selv og dine holdninger. Jeg har haft et par oplevelser hvor jeg føler at du har en holdning som en person er imod og du bare "bukker" under og ændre din originale holdning. 
Det er det som jeg har opfattet, og jeg var jo ikke indblandet i jeres samtale, så det kan selvfølgelig være at jeg har misforstået noget. 
Alt i alt er du en flink dreng, som bare skal tro lidt mere på sig selv
Gl hf

tak for din mening jeg synes selv at når der er en der har en anden der har en anden holdning har jeg ikke laver det om jeg ved godt jeg har gjort det før hen mig efter min synsvinkel har jeg ændret mig meget

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.