Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:0:55868882

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg har ikke spillet Gmod i laaaang tid også da jeg gerne ville spille på en server så fandt jeg Stavox igen og jeg kan slet ikke huske hvorfor jeg er blevet perm banned men jeg kan så se at ejeren har et billede med at jeg har brugt et snyde program og det er jeg virkelig ked af jeg har gjordt det er flere år siden og jeg har virkelig modnet mig siden tror jeg var 16 på da værene tidspunk nu er jeg 18 så ja det sku noget tid siden og jeg er virkelig ked af jeg har gjordt det og jeg håber at jeg kan få en lille smule trust til at jeg få unban fordi det er fandme længe siden jeg har spillet og jeg vil faktisk gerne spille på serveren. Jeg ved ærligt ikke hvorfor yngre dumme mig valgte at bruge sådan et program men det har jeg åbenbart gjordt så hvis jeg fik det lille chance så kunne det sku gøre mig lidt glad fordi jeg tror virkelig jeg ville kunne nyde at spille på serveren ordenligt nu og ikke være sådan lille lorte barn der bare bruger snyde programmer og som der bliver sur over ingenting så ja der er ikke så meget andet jeg kan sige så jeg håber at i tænker over hvad jeg har skrevet og giver mig jeres profesionelle svar 🙂 Håber i har en fantasktisk god dag

MVH Nick / Evolution

 

 

Kom til at lave 2 ved en fejl undskyld

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.