Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Gerda


Gerda

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:101959938

Hvorfor skal du unbannes:  
Hej
Jeg har fået ban for troll, dog så mener jeg slet ikke, at jeg har trollet. Det er korrekt, at jeg har brudt reglerne, men ikke til den grad, hvor vi går hen og kalder det troll. I den pågældende situation, hvorefter jeg fik mit ban, havde jeg skudt 2 betjente og flygtet som buschauffør, noget som jeg selvfølgelig godt ved er i mod reglerne, men jeg tænkte mig ikke om i momentet. Jeg synes dog ikke, at jeg skulle have permban, men jeg er enig i, at jeg skal have et ban, da jeg har 5000+ timer på Stavox, og jeg også er tidligere staff.

Jeg håber, at vi kan komme frem til en løsning i fælleskab.
Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Mikk.
Ja det tænker jeg klart jeg kan.
Har været ude i en månedstid og har savnet serveren meget så det ville være meget dumt for mig selv hvis jeg valgte at bryde reglerne igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 31/5/21, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.