Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Deagle Mester


Recommended Posts

In-game navn:  Deagle Mester

SteamID : STEAM_0:1:158268564

Alder: 16
 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

fordi jeg kan være aktiv. og ved hvordan man skal opføre sig som politi.

Jeg er en kompetent betjent som ikke bare køre rundt og RDA.er eller RDM.er folk.

Jeg ved hvornår man giver bøder og hvornår man arrester

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil gerne opnå en styrke hvor alle kan føle sig velkommen, og så vil jeg og opnå en styrke som kan finde ud af det de laver og ikke laver mos. Jeg vil gerne hjælpe folk der har brug for hjælp til at være politi og vejlede dem, og sørge for et godt fælleskab hvor ingen skal føle sig uden for.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/04/2021 den 1:14 PM , Dealge Mester skrev:

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

fordi jeg kan være aktiv. og ved hvordan man skal opføre sig som politi.

Jeg er en kompetent betjent som ikke bare køre rundt og RDA.er eller RDM.er folk.

Jeg ved hvornår man giver bøder og hvornår man arrester

 

 

Hej Deagle Mester.

 

Normalt når jeg læser disse ansøgninger igennem, plejer jeg ikke at skrive noget,

men jeg kunne simpelhent ikke lade hver.

 

Ja, du er tit aktiv, og det er jo i sig selv en fordel. Men alt det anede du skriver er jeg meget uenig i.

Man er ikke kompetent bare fordi man ikke skyder/arrester folk uden grund, det er bare idioti ( Ellers elsker man bare at få jail ).

Det er common sense at lade hver med disse 2 ting. Efter mine erfaringer med dig ville jeg på ingen måde sige du er kompetent.

Du skriver selv at du ved hvordan man skal opføre sig som politi, til den sætning vil ikke engang skrive mere end 1 ord - NEJ.

 

Meningen med en ansøgning er at man skal gøre sig selv speciel/unik, men du vælger at påpege at du ved hvornår du skal give bøder🤨

efter alle de gange jeg har haft fat i dig, er jeg ikke engang overrasket over du skriver det. Jeg tror ikke det kan tælles på 5 hænder hvor mange gange jeg har sagt du skal kigge vores regelsæt igennem, og politiloven ( Det koster altså ikke penge og få adgang til det ). Hvis man vælger at læse de 2 ting igennem så er man faktisk rimelig godt kørende. Det er ikke fordi man skal have en IQ på 200 for at vide hvornår en bøde skal gives.

 

Det her er ikke for at svinde dig til på nogen måde, men blot for at få dig til at indse at du måske burde rette op på lidt forskellige ting.

Hvis jeg var dig - Så ville jeg vente et GODT stykke tid med at ansøge til Rigspolitiet ( Man skal altså seriøst lave lort i den, hvis man for 18 -reps )

 

Nu for du lige et gratis tip🥳 - Tag dig sammen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.