Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Requests, Kræmmer Villy


kræmmervilly

Recommended Posts

SteamID STEAM_0:1:36797576

Hej.

Det nu 3 gang jeg skriver en unban request. Og det er grundet at jeg virkelig gerne vil ind på serveren igen. Det ved at være et stykke tid siden jeg fik mit ban. Og det er jeg rigtig ked af. Det var en direkte lorte beslutning, og nåede ikke at få tænkt mig ordentlig om. Det kan jeg kun beklage for. Har siden mit ban kedet mig utroligt meget, og vil derfor virkelig gerne tilbage og spille på serveren igen. Vil seriøst gerne have en extra chance for at kunne bevise at jeg godt kan opfører mig ordentligt, og følge reglerne. Er utrolig ked af dem som det gik udover. Men jeg kan med sikkerhed garanterer jer for at det ikke gentager sig! Har virkeligt tænkt over min handling. Og vil fremadrettet ikke være troll inden på serveren.

//Kræmmervilly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa kræmmervilly

 

Efter vores sidste snak blev vi ret så hurtigt enige om at det ikke var det smarteste det du gjorde.

Jeg tænker eftersom du nu har lavet 3 unban request's virker det til at du ret så gerne vil ind igen!

 

Jeg er villig til at give dig en chance men på den bekostning at dette eller noget lign ikke kommer til at ske igen!

 

Vh Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.