Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban ansøgning


Recommended Posts

steam id- http://steamcommunity.com/profiles/76561198046195424/
 -banreason. rdm på admin rdm flabet cdm farvel. by metro- hej allesamen der er sket en fejl fra noget tid siden :(

hvor min steam account var blevet hacket jeg fandt aldrig ud af hvem det var men jeg fandt ud af han godt kunne lide gmod i alt havde han spilled 42 timer og har også formået at give mig ban på alle de danske server hvis i kunne pls  unbane mig vil jeg være glad og kunne spille gmod igen :)- ban længde permenent- ingame navn  ved det ikke 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi plejer at sige din account, dit ansvar.

 

Vi hører rigtig mange historier hvor det er folks fætter, lillebror eller onkel der lige har lånt computeren uden at spørge. Og ved du hvad folks fætter/lillebror/onkel altid gør? De mass RDM'er, de er flabede og bryder alle de regler de kan finde. De spiller ikke ligesom alle andre gør.

 

Og hvis din bruger er blevet hacket og du har fået den tilbage på under 7 dage må der da være sket et mirakel. Sidste gang jeg mistede adgang til min bruger tog det over 14 dage at få den tilbage.

 

Prøver du at fortælle mig du ikke har Steam Guard slået til?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, ✞fader⛪jonas✞ said:

jeg fik min far til det  han er en support af hvad han gjorde ved jeg ikke men dengang da jeg blev hacket havde jeg ikke steamguard til jeg ser godt det var lidt dumt nu at jeg ikke havde det på 

Kan du så ikke lige sende et screenshot af bare noget af korrespondancen mellem jer og Steam support. Hvis det viser sig at være gyldigt, skal du nok få unban.

Bare send det i PM til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.