Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban på Stavox ---- Woody


Casper123

Recommended Posts

For at ansøge om unban fra serverne skal du udfylde to typer information i din ansøgning. Kopier følgende ind i en ny tråd.

______________________________

SteamIDSTEAM_0:0:79590213

Hvorfor skal du unbannes: Vil gerne unbannes fordi jeg har brugt rigtig mange penge derinde og vil virkelig gerne gøre en foreskel for serveren. Blev bannned af grunden "troll" jeg er ekstremt ked af at jeg blev banned :D vil virkelig ændre mig KH 「Woody」

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa. 

 

Som jeg Husker scenariet så for jeg cases omkring en betjent der stopper folk og skyder dem når de træder ud af bilen.

Da jeg tager fat i dig begynder du og komme med dårlige undskyldninger og forsøger hele tiden at komme væk fra mig.

 

Jeg for afvide af dem som du var i support med at du skulle havde haft tilbudt dem penge for at unbanne dig? 

Som jo også er bestikkelse! 

 

Hvorfor skal du havde en chance når du alligevel ikke kan overholde serverens regelsæt uden at spille på den? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja godav Hondo 

 

Jeg husker bestemt ikke noget med at jeg har skudt nogle når de er trådt ud af bilen, det kan sagtens være jeg var en smule troll og fjollede lidt rundt på serveren.

 

Og det med "Bestikkelsen" var jo en joke, man kunne jo nemt høre på min stemme jeg sad og tog lidt pis på dem (500 kr for at få unban) altså jeg er skam ikke rig

 

Kan sagtens se jeg har gjort noget forkert og det var en stor fejl. KH Woody

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey igen @Casper123

 

Hvis vi tjekker op på dine tideligere straffe hvor du bla. 3 gange har modtage permanent ban for troll!

Jeg tænker lidt at efter 3x permban med troll involveret er det svært og blive ved med at give dig chancer.

 

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvis vi giver dig unban hvordan vi forsikre os at du ikke komme ind og bliver banned igen? 

 

Vh Hondo

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan forsikre jer på jeg ikke troller rundt, var jo en lille gut med en lille hjerne den gang, er blevet større og lært af mine fejl. 

 

Ved ikke hvordan i kan stole på hvad jeg siger, men ihverfald kommer ikke til at blive banned igen. Hånden på hjertet. 😄

 

KH Woody

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på det 28/2/21, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.