Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklager


E m i l

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn:TAN 
Staff ingame navn:Bob Johnson
Dit SteamID:STEAM_0:1:506710097
Staff SteamID:STEAM_0:1:47963216
Forklar situationen:Jeg kommer i en cases med kage og så kalder jeg Chanpenen homo og så tror Bob Johnson at det er kagen jeg kalder homo men det var Chanpen og så får jeg ban
Bevis: nej

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Om du kalder @Kagen homo, eller kalder @Champen homo er sådan set ligegyldigt. I dette tilfælde er det dit generelle sprogbrug som er problemet, som jeg også havde snakket med dig om 30 sekunder før jeg gav dig Ban. Du sviner @Champen til ved at kalde ham perker hvor han så skyder dig og du kalder case. @Kagen kommer og tager din case hvor jeg ikke rigtigt høre hvad der sker, men @Kagen blev lidt irriteret over at du kalder ligegyldige cases, som du gjorde i dette tilfælde. Lige efter @KagenTP'er væk siger du fucking Homo, og der gav jeg dig dit Ban.

 

Jeg opsummere lige mine ord.

Du provokere mig ved, at sætte en gunshop midt i mit byggeprojekt sammen med OpK.

Du vælger at være fucking flabet og ikke gider lytte til hvad vi Staffs siger til dig.

Du er Racistisk over for spillere og sviner Staffs til.

 

Du har ingen respekt for folk eller for serveren.

 

Derfor fik du ban.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, emil003400 skrev:

Det var ikke kagen jeg kaldt homo Jeg sad jeg ikke Lad dog være ved Chanpenen fordi at han var irriterende og ham Calle jeg homo

Det er da lige meget om det var mig eller kagen. Du skal slet ikke bruge homo/bøsse som et skældsord eller kalde mig en perker

Link til kommentar
Del på andre sites

Med alt respekt, Emil, så forstår jeg ikke rigtigt hvad du skriver.

 

Lad mig gentage mig selv. Det er lige meget om du kalder Kagen homo, eller om du kalder Champen homo. Du har ingen respekt overfor folk, og du kommer med Racistiske bemærkninger som ikke er tilladt på serveren. Du provokere @OpK og jeg ved at spawne en GunShop midt i vores byggeprojekt, som jeg også skrev i min tidligere besked. Jeg beder dig stille og roligt om at lade vær med det, og så bygger du, bogstaveligt talt, lige ude foran min bygning. Du kommer med flabede bemærkninger til mig, og da jeg så høre du også kalder Kagen eller Champen en homo, besluttede jeg mig for at udelukke dig fra serveren.

 

Jeg forstår ærlig til ikke hvad du er utilfreds over.

Link til kommentar
Del på andre sites

hej Nu vil jeg gerne sige en ting Det er i orden at jeg har fået 24-timers ban men da jeg så jeg havde fået for evigt ban Så bliver jeg sur og lavede en Staffklager fordi det jeg gjorde det synes jeg ikke at jeg skulle have for evigt ban for Men de 24 timer den synes jeg er rimelig

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.