Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Wernher von Braun


Rot

Recommended Posts

Ingame navn: Wernher von Braun

SteamID: STEAM_0:1:478698429

IRL fornavn: Jacob

Alder: 14

 

Hej Tjaa ja folk vil nok ikke have mig som staff fordi at jeg har trollet rundt så meget. Men nu kan jeg faktisk godt opføre mig ordenligt tro det er løgn men ikke lige umiddelbart. Jeg overholder reglerne på stavox. Som før tro det er løgn men jeg tager faktisk stavox meget seriøst nu da jeg kan se det sjove i at spille stavox med alle de søde mennesker derinde til dagligt - Goddag 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke sige andet end nej.

- Du er den STØRSTE troll jeg har mødt
- Du har flere bans end nogen anden spiller

- Du kan ikke følge reglerne
- Du kan IKKE tage stavox seriøst, Det har du bevist gentagne gange.
- Bliv væk Tue Chainz.
- Lad vær med at ændre dit navn for at undgå dit dårlige ry,

- Lolly
 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lolly skrev:

Kan ikke sige andet end nej.

- Du er den STØRSTE troll jeg har mødt
- Du har flere bans end nogen anden spiller

- Du kan ikke følge reglerne
- Du kan IKKE tage stavox seriøst, Det har du bevist gentagne gange.
- Bliv væk Tue Chainz.
- Lad vær med at ændre dit navn for at undgå dit dårlige ry,

- Lolly
 

Hør her jeg ændre ikke navn for at undgå dårligt ry. + Tror ikke du har set mig spille stavox i et stykke tid fordi at jeg kan faktisk godt finde ud af det

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay Tue

Har faktisk haft meget med dig at gøre da jeg selv var staff, du var ikke til andet end problemer og du fik det ene Ban efter det andet, og var bogstaveligtalt ligeglad med spillerne og staffteamet, så syntes ikke du skal ind. Og hver gang du fik unban fortsat dit troll bare endnu mere.

Så du får et -rep herfra 

 

Og @Lolly du skal vidst ikke spille for hellig med dine bans og adfærd på serveren 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Wernher von Braun skrev:

Hør her jeg ændre ikke navn for at undgå dårligt ry.

Hvorfor gør du det så? Jeg har et dårligt ry men i det mindste tager jeg dig som en mand

 

Lige nu, Wernher von Braun skrev:

Tror ikke du har set mig spille stavox i et stykke tid fordi at jeg kan faktisk godt finde ud af det

Nej, Du har gentagne gange bevist at du ikke kan og løjet op i staffsne's ansigter ved at sige du vil tage det seriøst men indenfor en måned med aktivitet er du bannet igen.
 

Lige nu, hamudi al shabab skrev:

 

Og @Lolly du skal vidst ikke spille for hellig med dine bans og adfærd på serveren 

Jeg er selv langtfra perfekt men det ændrer ikke på hans adfærd og min mening omkring ham?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Lolly skrev:

Hvorfor gør du det så? Jeg har et dårligt ry men i det mindste tager jeg dig som en mand

 

Nej, Du har gentagne gange bevist at du ikke kan og løjet op i staffsne's ansigter ved at sige du vil tage det seriøst men indenfor en måned med aktivitet er du bannet igen.
 

Jeg er selv langtfra perfekt men det ændrer ikke på hans adfærd og min mening omkring ham?

 

Siger jeg heller ikke fortæller bare du får din besked til at lyde som om, du ikke selv er en troll, regelbryder osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, hamudi al shabab skrev:

Siger jeg heller ikke fortæller bare du får din besked til at lyde som om, du ikke selv er en troll, regelbryder osv.

Det var overhovedet ikke min intention med beskeden. Jeg er vel en troll men har ikke modtaget et eneste ban siden 19-11/2020.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.