Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Cqmbo


Cqmbo

Recommended Posts

In-game navn: Cqmbo

SteamID: STEAM_0:0:177761288 

Alder: 16 men snart 17 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

- Jeg vil gerne være en del af ledelsen fordi jeg står til ansvar overfor mine handlinger. Så har jeg os en del erfaring som betjent inde på serveren. Har os over 1000 timer hvor de fleste af de timer er som betjent. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

- Jeg er online næsten hverdag kommer and på om jeg lige kan finde tid til det, med lektier og arbejde. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

- Jeg vil gerne opnå en styrke hvor som kan holde orden i byen, holde et godt fælleskab mellem politi og borgerene i byen. En af de hovedmål jeg har, er at holde byen så sikker som mugligt. Det andet vil være have en styrke som kan gøre deres arbejde.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

- Jeg kan bidrage med at jeg tager ansvar for de ting jeg laver. 

- Jeg kan holde et overblik og hvad der sker rundt omkring i byen og ude for byen.

- Så kan jeg os tage en situation stille og roligt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej ik lige umiddelbart. 

 

- Cqmbo

Link til kommentar
Del på andre sites

Du for et +Rep herfra.

Du er en pisse god betjent, du ved hvordan man spiller bad cop, men du kunne godt have gjordt lidt mere ud af din ansøgning

det ligner helt ærligt ikke helt du brænder for det. Men fordi jeg kender dig så for du stadig et +Rep

- Du er meget kompetent

- Super god betjent

- Nede ved jorden, holder en ordentlig tone

- Kan reglerne 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Bliver sgu et + rep herfra.

 

Ser dig altid som betjent, og du er fandme god til det.

 

Du kan dit shit og er pisse irriterende at flygte fra.

 

Du er pisse god til det at være betjent, og kunne sagtens se dig være en leder rolle i en politi styrke.

 

Mr "Har du våben tilladelse"

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Onlycqmbo skrev:

In-game navn: Cqmbo

SteamID: STEAM_0:0:177761288 

Alder: 16 men snart 17 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

- Jeg vil gerne være en del af ledelsen fordi jeg står til ansvar overfor mine handlinger. Så har jeg os en del erfaring som betjent inde på serveren. Har os over 1000 timer hvor de fleste af de timer er som betjent. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

- Jeg er online næsten hverdag kommer and på om jeg lige kan finde tid til det, med lektier og arbejde. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

- Jeg vil gerne opnå en styrke hvor som kan holde orden i byen, holde et godt fælleskab mellem politi og borgerene i byen. En af de hovedmål jeg har, er at holde byen så sikker som mugligt. Det andet vil være have en styrke som kan gøre deres arbejde.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

- Jeg kan bidrage med at jeg tager ansvar for de ting jeg laver. 

- Jeg kan holde et overblik og hvad der sker rundt omkring i byen og ude for byen.

- Så kan jeg os tage en situation stille og roligt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej ik lige umiddelbart. 

 

- Cqmbo

+Rep

-God til rp
-God betjent
-Snakker ordenligt

-en god chef

-du kan gøre hvad der er nødvendigt 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Cqmbo
Du er satme en god betjent, ingen tvivl. Du er god til at snakke med folk, og god til at holde styr på en politistyrke.
Jeg synes helt klart du er egnet til vicerigs, fordi du er så moden som du er. Det eneste jeg lige kan sætte en finger på, er din ansøgning, den er lige til den korte side.

Men, det bliver et +rep herfra.
Held og lykke!

 

//Gunner

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.