Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban request -


Kusserøg

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:174803595

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne have unban, fordi jeg syntes det jeg gjorde var rigtig dumt og ikke gennemtænkt. Mine venner spiller derinde, men jeg har ikke mulighed for at nyde deres selvskab, da jeg var meget dum og kørte folk over, fordi jeg på daværende tidspunkt syntes det var meget sjovt. Jeg vil gerne have lov til at gøre op for de fejl jeg har lavet i fortiden, så derfor spørger jeg om en chance mere. I har jo trods alt nok den bedste danske server 🙂

 

Mvh. Benjamin

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Kusserøg,

Nu er det jo langt fra første gang, at du har fået ban for CDM/MassCDM. På din mængde tid du har, så er det ikke ligefrem særligt godt. Det virker umiddelbart til, at du får ban efter blot få uger, når du har fået unban. Vi ønsker ikke, at du bare går og laver problemer på serveren.

 

En anden ting: Hvis du virkeligt ønsker at spille herinde på serveren igen, hvorfor har du så kopiret starten af dine seneste 4 andre unban requests? De starter alle sammen med:

 

18 minutter siden, Kusserøg skrev:

Jeg vil gerne have unban, fordi jeg syntes det jeg gjorde var rigtig dumt og ikke gennemtænkt. Mine venner spiller derinde, men jeg har ikke mulighed for at nyde deres selvskab, da jeg var meget dum og kørte folk over

 

Du beskriver desuden heller ikke noget omhandlende dit troll samt earrape. Hvorfra skulle vi vide, at det er noget der heller ikke sker igen?

 

Det tyder jo ikke ligefrem som om, at du VIRKELIGT ønsker at spille, når du ikke gider at bruge tid på din unban request. Hvorfor skal du have unban?

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Philipwn skrev:

Hej @Kusserøg,

Nu er det jo langt fra første gang, at du har fået ban for CDM/MassCDM. På din mængde tid du har, så er det ikke ligefrem særligt godt. Det virker umiddelbart til, at du får ban efter blot få uger, når du har fået unban. Vi ønsker ikke, at du bare går og laver problemer på serveren.

 

En anden ting: Hvis du virkeligt ønsker at spille herinde på serveren igen, hvorfor har du så kopiret starten af dine seneste 4 andre unban requests? De starter alle sammen med:

 

 

Du beskriver desuden heller ikke noget omhandlende dit troll samt earrape. Hvorfra skulle vi vide, at det er noget der heller ikke sker igen?

 

Det tyder jo ikke ligefrem som om, at du VIRKELIGT ønsker at spille, når du ikke gider at bruge tid på din unban request. Hvorfor skal du have unban?

 

Mvh Philipwn

Mit earrape og troll var pga. jeg blev toxic over jeg fik ban, så derfor gik det lidt vildt for sig. Jeg ønsker VIRKELIGT at spille på serveren igen, da der ikke er andre spil/servere som har beskæftiget mig så meget som jeres. Undskyld. Jeg ved ikke hvad jeg skal inkludere udover det jeg allerede har skrevet

 

Mvh Benjamin

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har haft ban omhandlende CDM i alt 7 gange (inklusiv dette ban). Hvordan kan vi sikre os, at det ikke sker igen?

Hvis din historik fortæller os noget, så virker det ikke til, at du bare lige ændrer dig. Du har blevet ved med CDM'e folk ban efter ban med kort mellemrum.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved det godt. Jeg har kørt folk over rigtig mange gange, fordi jeg syntes det var sjovt, men nu fortryder jeg det. Jeg synes i skal holde mig i "kort snor", altså gør jeg det en gang mere, så er der ingen kære mor og så får jeg permban 

 

Mvh Benjamin

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.