Hop til indhold
Stavox

[Afvist] uban request.


Recommended Posts

Hej (admin)

STEAM_0:0:56654020

Det er nu fjerde gang jeg ansøger, fordi jeg ikke syntes at det er unfair at jeg skal få en straf for noget som vist ikke er imod reglerne😕😇😇

jeg er blevet bannet for at bruge en anden profil imens jeg havde ban. Jeg vil bare lige pointere at det var til et Lan-party og min venner lånte min pc eftersom det var den eneste med gmod installeret. fik jeg ban 1 dag hvorefter jeg lod mine venner spille, de fik også ban en dag, Men nu er vi alle tre permanent for alt-profil, selvom vi er tre individuel spillere, derfor vil jeg gerne søge unban på de tre profiller så vi bare kan få vores normale straf

Link til kommentar
Del på andre sites

Som der også blevet skrevet på din første unban-request, så er grunden til at de 3 kontoer modtog ban fordi, at det fra vores synsvinkel ligner, at der gentagende gange tilslutter sig spillere fra den samme pc, og de så alle sammen bryder adskillige regler. Det giver os et billede af, at det er en enkelt person, som kommer tilbage på forskellige kontoer, hvilket jo ikke er tilladt. Som der også blev sagt før, så har vi ikke nogen måder at bekræfte din historie på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.