Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - Alex Nielsen


Alex

Recommended Posts

Ingame navn: Alex Nielsen
SteamID: STEAM_0:1:92352739
IRL Navn: Alex
Alder: 14 / 15 om mindre end en måned.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja, jeg har været staff på flere danske og engelske roleplay servere.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes i skal vælge mig som moderator fordi at:

- Jeg har meget erfaring med ulx / at være en staff member.

- Jeg er stille og rolig, skriger og råber ikke.

- Moden.

- Følger reglerne, og har kendskab til både reglerne og lovene.

- Aktiv både ingame og på forumet.

Jeg mener jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, ikke fordi jeg nødvendigvis er det, men grunden til at jeg mener det er:

- Rigtig godt kendskab til reglerne / lovene.

- Bryder ikke reglerne / lovene.

- Hjælper nye spillere med at komme i gang, hvis de har brug for det.

- Stille og rolig, flink fyr.

- Aktiv både ingame og på forumet.

 

Om mit roleplay:

Jeg roleplayer ofte som en politi betjent / indsatsleder, hvor jeg selv mener at jeg gør det godt og opføre mig som politi burte, jeg roleplayer dog også som andre jobs, (Buschauffør, mekaniker osv), Jeg har spillet meget seriøst rp, hvilket hjælper mig en del med hvordan man skal håndtere de forskællige situationer, hvilket også betyder at der kommer noget godt roleplay ud af det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg kender alle / de flæste nødvendige ulx kommandoer.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Ja, jeg bruger ofte min mic i roleplay situationer - Jeg spiller tit politi, hvor jeg mener det er nødvendigt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på næsten altid, dog er der nogle gange hvor jeg skal på ferie, i skole osv hvor det vil gøre at jeg kommer til at være lidt mindre aktiv.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Har ikke været så aktiv de sidste 1-2 uger, og er næsten lige begyndt at spille, men jeg kommer til at være meget aktiv det næste lange stykke tid. Var også på ferie i sidste uge.

 

Håber på det bedste! :) Hvis der er noget jeg kunne gøre bedre må du godt skrive hvad så jeg kan gøre det bedre hvis jeg bliver afslået.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, ☣ -Alfamikkel- ☣ said:

Hej makkerB|

 

Husk at følg skabelonen 

//Alfamikkel

Hej, har lavet det tyk skrift så du kan nu se at jeg allerede følger den :) "Om mit roleplay" er min ejen "sektion" som jeg tilføjede fordi jeg lige følte for det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.