Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på: Expel & AndreasH05


Jenss

Recommended Posts

Dit in-game navn: Jenss

Spillerens in-game navn: Expel & AndreasH05 

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:88681354

Spillerens SteamID:

Expel: STEAM_0:1:163088266

AndreasH05: STEAM_0:0:83658617

 

Tidspunkt for hændelse: 01:36

Hvilke regler er blevet brudt: 3.4, 3.2 & 3.3

Hvad skete der: Mig og en anden betjent raidede Skyskraberen, eftersom de havde KOS. Da vi kommer op har de både en dør foran elevatoren, 3 fence smartdoors og 1 enkel smartdoor efter de 3 fence smartdoors. Hvilket er imod byggereglerne.
Det med Mazebase er at når man kommer op, ved man ikke rigtig hvilken vej eller retning udgange ligger. Så vi drejede rundt da vi ikke kunne finde udgangen og det resulterede så i at vi døde.

 

Beviser: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se at det ikke er optimalt at i ikke ved hvor i skal han, det havde jeg slet ikke tænkt på.
Vejen i var ment til at skulle gå var igennem de 3 fence smartdoors og så igennem døren. Det var ment som en fading door man kan åbne og lukke inde fra, men brugte bare en smartdoor så jeg var sikker på at vi ikke kom til at åbne/lukke for hurtigt.

Jeg fixer det næste gang jeg er ingame.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.