Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - abdul


abdul jimmy rahmed

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:423043744

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil meget gerne unbannes da jeg fik ban fordi jeg "ignorede casen". Jeg jobabusede hvilket jeg godt har indset, men blev skudt og så spawnede jeg og gik af som politi fordi jeg skulle på toilet, da jeg kom tilbage var jeg bannet. Kan da godt se at det var dumt at jeg gik, men tænkte ikke over at der muligvis var nogen der ville snakke med mig, men det ville I så siden jeg har fået ban for at ignorere casen.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

kk undskyld jeg blander mig men:

1. du fik 3 fartbøder, du ikke betaler. Hvor du vælger at unwarrent dig selv. (og ja det var ham selv)

2. du flygter som politi

3. når mig og min kammarat enlig for stoppet dig, skyder du mig. I det banan ser det, skyder han dig og hjælper mig op

4. lyver i Unban request

https://gyazo.com/3fa9467eb07931fadeca83b88f65a772

https://gyazo.com/84589ce3243e85cb6fc9d79c2fc4fc60

5. din attitude "når du ikke er på toilettet" over for staff (eller bare generelt spillere) er ikke lige frem så "samarbejdsvillig".

https://www.youtube.com/watch?v=XKCC2ksao5I&

 

 

Efter min opfattelse er man sku ikke for smart hvis man ikke tror admins vil tale med en efter sådan en omgang.

Du er fandme heldig du kun fik 2 dage.🙃

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lomholt, jeg er meget ked af min opførsel, det var bare irriterende, at du skulle køre bagved mig hele tiden, du kunne sende mig en besked eller snakke over radioen. Jeg var tilgængelig over radioen, så kunne vi føre den derover. Jeg forstår dog ikke, at du kan tillade dig at stoppe mig, når du selv ikke kører særlig pænt generelt.

 

Det sker ikke igen dog.

 

Din kørsel er meget dårlig, og så valgte du at stoppe mig, det synes jeg er meget hyklerisk, men det er jo hvad det er.

 

Forstår heller ikke at du skal have dine kammerater til at hjælpe dig. Så hvis Damian og Banana kunne blande sig udenom ville det da være rart. Som jeg kan se skal det egentlig kontrolleres af Mikk

 

Det er jo irrelevant, hvad der er sket i en anden case, alle har sin egen mening om folk. Så at du skal blande en anden case ind i det synes jeg ikke er passende?

Link til kommentar
Del på andre sites

Dav, jeg får en case hvor der bliver kaldt jobabuse.

 

Jeg gennemtjekker hurtigt logs, for at få confirmed, at tingene de siger du har gjort er korrekte.

 

I det jeg tager fat i dig bevæger du dig kort hvor man kan se du ikke er AFK. Du stod heller ikke som AFK inde i vores logs.

Du bliver bl.a banned for dine reglbrud, men også for ikke at deltage i casen, selvom du ikke var AFK.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @OpK, du må jo gå ud fra at jeg ikke var AFK, da jeg ikke stod som AFK ifølge serveren, jeg var lige gået, og jeg kunne umuligt have bevæget mig, hvis jeg var gået fra min computer. Kan ikke sige mere end at jeg havde jobabuset, men jeg stod dog AFK, var ligeså lige gået da jeg gik af jobbet.

Tænkte bare på om den kunne blive reduceret, hvis det er muligt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.