Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff/mod ansøgning


MALware

Recommended Posts

Ingame navn: MALware
SteamID: http://steamcommunity.com/id/mlware/
IRL Navn: Daniel Grøn Egemose
Alder: 14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Har været MOD på flere servere så jeg ved godt hvad man må og hvordan det hele ca. fungere.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: At jeg har erfaring med at være mod og bruge ULX kommandoer

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja har været mod på 3 servere og admin på 1.

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: var admin på en server i 1 og en halv måned ca. men så lukkede serveren
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er venlig, har ikke nogen træls stemme og er tit online.
 

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.
 
En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Han får selvfølgelig demote og dem han har dræbt får erstattelse af hvad de nu må have mistet, hvis serveren tillader det. Alt efter hvor mange han har dræbt og hvor meget han har self suppliet får han warn/kick.
 
En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Han får en warn og hans fading doors bliver fjernet.
 
En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: De får warn og bliver sat væk fra hinanden og får at vide at det skal stoppe, ellers får de flere warns.
 
Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Først tager jeg nok en snak med ham om hvorfor og derefter vudere jeg hvor lang tid han skal have ban
 
Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Han får straks at vide at det vil serveren ikke finde sig i og at han skal ændre navnet med det samme. Ændre han det tilbage får han kick. Hvis han ikke høre efter får han kick.
 
Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Han får kick og dem han har raidet på så kort tid, får erstattelse for hvad han har taget
Link til kommentar
Del på andre sites

Flere detaljer om da jeg var mod og hvor længe det var?
Var mod i 2 måneder på en server, men så begyndte de at kræve betaling, og jeg gad ikke betale.
Var mod på en anden server i en halv måned ca. men så lukkede ejeren den.

Har stadig mod på en server, men der er ikke rigtig nogen der joiner, og så var reglerne ikke ret gode.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MALware jeg vil lige sige nogle ting :D God ansøgning men du ku' godt have gået lidt mere i detaljer  

  • Du bliver ikke sur på andre (ik' hva jeg har set)
  • Du bryder ikke nogen de vigtigste regler
  • Du snakker pænt til andre på serveren 

Kig måske lidt på den hvor han skifter job til nacisten den kunne du godt lave om til noget andet

+1

-Sully 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nyt svar til den med nacisten: Han får en warn og får at vide at han skal ændre det omgående, er han flabet, eller ændre det tilbage i det jeg er gået, får han ban i noget tid.
Nyt svar til info om mig selv: Jeg er 14 og har ikke noget fritids arbejde lige pt. så kan komme rimelig hurtigt online, med mindre der er noget der forhindre mig, eller jeg skal noget. Jeg er meget venlig, og kan godt finde ud af at argumentere, og kan reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nyt svar til selfsupplier: Han får perm ban pga. han laver mass rdm og han selfsuplier, 2 ting som man IKKE må.

Nyt svar til ham med fading door: Han fading door abuser og bruger dem som fordel mod raiders, så jeg ville nok jail ham i 200 sek. og give dem han dræbte refund.

Nyt svar til 3 raids inden for 10 min: Han får jail i omkring de 150 sek. og så får han at vide at han skal læse reglerne. Bliver han ved får han ban i 3 timer.

Nyt svar til DDos trussel: Perm ban for at true serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.