Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Infected


Defekted

Recommended Posts

Ingame navn

Infected


SteamID

 STEAM_0:0:48776689


IRL Navn

Magnus

 
Alder

Jeg er 14, men jeg bliver 15 den 15/8

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Jeg har været admin og moderator på rigtigt mange Garry's Mod servere, men jeg har også arbejded rigtigt meget med andre spil som Minecraft og Arma 3

Det skulle også lige siges at jeg er ret sikker på at jeg har været moderator eller højere på Stavox for rigtigt lang tid siden. Tror også lidt folk kan huske det, da jeg tit får spørgsmålet, "Er du ikke admin/mod mere?".

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har rigtigt meget erfaring, både med Garry's Mod, som jeg har over 1.000 timer på, men også bare at arbejde med andre mennesker. Jeg ved efterhånden hvordan man bedst kan håndtere en situation, så begge parter kan komme ud med det bedste resultat. Jeg vil gerne bruge min erfaring til at hjælpe andre staff medlemmer, da de ser ud til at være folk jeg rigtigt gerne ville arbejde sammen med.  Jeg har også set hvordan de håndtere situationer og det gør de rigtigt godt, men jeg har nogle gange noget jeg gerne ville komme med, eller have gjort anderledes. Jeg har tit set folk være sure på hindanden rigtigt lang tid efter et sammenstød der resulterede i admin sag, så der ville jeg rigtigt gerne gøre mit allerbedste for at alle bliver glade når de forlader deres sag.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Ja, som sagt har jeg meget erfaring med at være staff i Garry's Mod, men det er dog lidt tid siden så jeg ved ikke om noget har ændret sig. Jeg er hurtig til at lære, så det ville ikke tage lang tid at lære igen.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?

Jeg snakker helt flydende dansk, da jeg er født og opvokset i Danmark.

Jeg bruger altid min mikrofon når jeg snakker med folk. Jeg syntes chatten er overflødig på den server som Stavox, hvor det tit skal gå lidt hurtigt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Her har jeg desværre ikke en fancy tidsplan som jeg har set andre have, men jeg kan fortælle at i kan regne med at se mig på fra 3-8 på hverdage, så længe jeg ikke har en masse lektier for. I weekender kan i næsten se mig heletiden, med mindre jeg skal noget med min familie, hvor jeg så selvfølgelig ikke kan være på.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?

Jeg har lidt dårlige erfaringer med andre spillere for lidt tid siden, men nu er jeg tilbage og vil rigtigt gerne rette op på alle de dårlige forhold.

 

Skriv gerne jeres mening om min ansøgning i kommentarene, så jeg kan rette og gøre den bedre!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.