Hop til indhold
Stavox

nt, Darkside


Palle Jensen

Recommended Posts

2 minutter siden, Critz skrev:

Ejjj Matti, tænk dog at du vil bruge din meget dyrebar tid, på at diskutere om en digital verden, ej det ligner dig jo slet ik altså shit som tiderne ændrer sig :)))

image.thumb.png.03d3f8597bf91b0ced8e274c17e2421b.png

tak for billedet @Guzern

Jeg diskuterer om etik og dobbeltmorale.

Marcus har gentagende gange "drillet" spillerne på serveren, men når han kan få trumfen i en kamp ved at lægge nogle gode ord ind i en besked, så ville han vælge det.
At du ikke kan se det siger vel bare meget om dig som menneske.

Link til kommentar
  • Svar 75
  • Oprettet
  • Seneste svar
31 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg var lige ved kløjs i det, da jeg læste din besked.

Du er nok den mest usympatiske person i verden, også kommer du lige pludselig og siger, at vi skal "beskytte" Flæsner?
Gentagende gange, hvor du ikke ville have ladet Nickolai P være, og blive ved med at "drille" ham.

Jeg synes Flænser er fin gut. Jeg har ikke noget decideret mod ham, men jeg kan simpelthen ikke lade vær med tvivle disse pm's, som han påstår at han får. Hvis det er tilfældet, så er jeg da utrolig ked af at jeg har smurt salt i såret, det har ikke været min intention på nogen måde.

Du kommer frem fra dit hul, når der er drama, og du vil have lidt opmærksomhed igen, Marcus. 

Sikke en dejlig måde du fuldstændig undgik min kritik til dig.

Prøv du lige at læse mit opslag igen, og så dit. Du bekræfter bare min teori med at det er dig der ikke er kommet videre, ved at sidde og kommenterer personligt på mig.

Fuldstændig korrekt, jeg ikke kommenterer så meget herinde, men når folk som dig sidder og udstiller andre folk herinde, mens staffs sidder beløjet og kigger på, så ja, så kommenterer jeg på dig - for mit ord, er lige så meget værd som dit.

 

Tag nu bare mit opslag som positiv kritik, og prøv nu bare at se lidt indad, please bare lidt. Så kunne det være at folk faktisk ville kunne begynde at synes lidt om dig.

11 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg diskuterer om etik og dobbeltmorale.

Marcus har gentagende gange "drillet" spillerne på serveren, men når han kan få trumfen i en kamp ved at lægge nogle gode ord ind i en besked, så ville han vælge det.
At du ikke kan se det siger vel bare meget om dig som menneske.

^ bekræfter det lige endnu engang, enten er du ordblind ellers kan du bare ikke se det dig er problemet.

Link til kommentar
11 timer siden, Marcus skrev:

Om at tabe “ugens-gang” eller ej, virker for mig, fuldstændig ligegyldigt.

@Flænser har da godt nok udtalt sig negativt om “Big Brains”, men når hans gang taber så går han tilbage og viser respekt, og tilbyder endda sin egen hjælp i “Big Brains” da han tilsyneladende godt ved han har fucket op ved at sige de ting, som han nu har sagt.

 

I begge Flænsers opslag, fortæller han jer at det er irriterende at blive kaldt ud for hans udtalelser. Prøv nu bare at tage jer sammen, @Matti 🐐 og dit slæng, I snakker jo ikke om andet at “gro et par nosser” og “kom videre”.

Som jeg ser på det er det jer der bliver ved med at træde i det, med de her opslag.

 

Flænser udtaler altså han bliver udsat for direkte mobning ingame af andre spillere, trods hans udtalelser har været lidt grove. Men modsat jer har han ikke lavet opslag om hvor dårlige i var da han var på toppen, så se nu forhelvede lidt ind ad, og lad det her opslag dø ud. Det her er ikke hvad Stavox står for, og det er nærmest pinligt at se en spiller, sidde offentligt, og sige han bliver udsat for de her “mobbe-pm’s” og i alle sammen er så ligeglade at det halve kunne være nok. Fordi han sagde i var dårlige?

 

Yikes, i har allerede slået ham ned ved at vinde “ugens-gang”, ingen grund til at trampe på ham, han ligger forfanden i forvejen ned.

Føler virkelig jeg er nødt til at skrive det her, ingen af jer andre lægger jo mærke til hvad drengen har at sige.

 

God weekend, gå ind og stå AFK foran jeres printere så i kan vinde “ugens gang”, smh.


Jeg har også lige lidt siden du skriver "matti og slæng"

Nå, men anyway. Til at starte med, så er jeg helt enig i at fuck ugens gang, den periode er jeg personligt forbi. (Det lyder nok meget ironisk) Jeg lavede faktisk ingenting da vi farmede her i weekenden, men som du nok kunne se, så var jeg den eneste der kun så på, siden vi vandt. 

Nu beskytter du flænser, og det forstår jeg som såden også godt, men du må også kunne se det lidt fra et andet perspektiv, i form af at det virker rimelig meget som at slikke røv, men kan også godt se din holdning også kunne passe ind, men syntes begge holdninger er lige gode. Lad os sige du sparkede til en hjemløs, dernæst blev personen meget rig, så vil du da ikke komme tilbage og sige undskyld med det samme, og sidde og kysse hans sko, der vil man nok bare holde sig på afstand. Det princip passer også her, efter min mening.

Nu siger du vi har sagt til ham at han skal "gro et par nosser" det har vi nok lidt pointeret ja, men der har dælme også været mange andre der har sagt det om ham. Og du mener vi bliver "Ved" med at træde i det. Vi kørte i det 2 dage, og det er kun fair siden de kørte på os i en hel uge, indtil de fik høvl. Derefter er det her opslag også dødt meget ud, og vi fra big brains har ikke rigtigt skrevet noget, jeg sendte sidst en besked i tirsdags med en emoji, ellers har det været andre personer som har holdt den kørende.

I form af hans mobning ingame er jeg enig i er noget bullshit, og som jeg også skrev, hvis det er nogen fra vores gang, så kan han skrive, så skal jeg nok tage hånd om det, ellers kan han jo kalde på en staff. Du kan ikke forvente at vi styre hele serveren, og kan få enhver til at stoppe med at mobbe ham, det er ikke vores valg. Nu syntes du nok det er vores skyld, og det er det vel nok også lidt, men vi har ikke som sådan udstillet nogen specifik i nogen af de videoer som der startede det her, folk er bare gået ud fra det skulle være flænser, da det har været ham der er gået igen i begge videoer.

i form af "Det er ikke det stavox står for" så er jeg også lidt enig, men også uenig. den her server / forum har altid indeholdt en del shittalk, og det tror jeg næsten alle er enige i. Fx den gang vi havde med krænkelsesministeriet, og jeg husker også ting længere tilbage, med mange andre. Det er ikke det stavox BURDE stå for, det jeg enig i, men det holdt ikke altid stik, og jeg ved der også har været snak om, hvorfor staffs ikke gør mere ved det.

Men jeg er med på at slutte den her, der er ingen som siger mere til ham, og hvis der er, så må han jo skrive til os, ellers kan vi ikke vide noget, dog kan jeg ikke få andre spillere til at stoppe, men det giver jo sig selv.

Og til den kommentar til sidst, så som sagt, vandt vi kun denne uge så de ikke skulle spille så kæphøje i ooc og i pms til os. Men vi kan godt gokke printere sammen en dag marcus, jeg er klar.

Håber det var mere svar end @Matti 🐐 :sex101:

-Beware of stafefejl, magtede ikke at rette det.

Resume:
@TacTIer til mænd.

Link til kommentar

Dejligt med et svar fra en kompetent person, som ikke kalder mig "den mest usympatiske person i verden".

Forstå mig ret, ham her Flænser, kan rende mig. Jeg er i bund og grund pisse ligeglad med hvem I er og hvilket gang der står for hvad.

Når en spiller joiner en server skal man ikke mødes med direkte hadefulde kommentarer, uanset hvad man har sagt tidligere. Her til kan jeg perspektiverer mig selv til Flænsers situation, for jeg bliver stadig mødt med hadefulde kommentarer ingame, dog fuldstændig uopfordret. Blandt andet Matti's smarte kommentar.

14 minutter siden, Mike Hansen skrev:

Du kan ikke forvente at vi styre hele serveren, og kan få enhver til at stoppe med at mobbe ham, det er ikke vores valg. Nu syntes du nok det er vores skyld, og det er det vel nok også lidt, men vi har ikke som sådan udstillet nogen specifik i nogen af de videoer som der startede det her, folk er bare gået ud fra det skulle være flænser, da det har været ham der er gået igen i begge videoer.

Aldrig nogensinde har jeg sagt at I skal styre hele serveren eller noget lignende, når folk bryder regler er det en forventning at Staffs skal bryde ind og samle op, men det er stadig intet der er blevet set i dette opslag, kun Staffs der har været med til at fortsætte disse hadefulde kommentarer.

Jeg kommenterer blot på at især Matti og hans slæng er fremme i skoene, og gang på gang skal kommenterer ned på Flænser. Mit opslag var et håb om at folk tænkte sig om, og måske ikke kommenterede på Flænser næste gang de så ham ingame, for jeg tror stadig han bliver mødt med hadefulde kommentarer, hver eneste dag.

 

17 minutter siden, Mike Hansen skrev:

Nu beskytter du flænser, og det forstår jeg som såden også godt, men du må også kunne se det lidt fra et andet perspektiv, i form af at det virker rimelig meget som at slikke røv, men kan også godt se din holdning også kunne passe ind, men syntes begge holdninger er lige gode. Lad os sige du sparkede til en hjemløs, dernæst blev personen meget rig, så vil du da ikke komme tilbage og sige undskyld med det samme, og sidde og kysse hans sko, der vil man nok bare holde sig på afstand. Det princip passer også her, efter min mening.

Forskellen på at sparke til en hjemløs og snakke lort via internettet er en relativ stor forandring. Stavox er online, og der er mange toxic mennesker på Stavox. Men ingen burde få 7-10 pm's hvor der står hvor latterlig man er, og slet ikke når den her server primært er lavet til børn.

Men tro ikke jeg ikke ser det fra jeres perspektiv, kan da også forstå i blev sure over en dreng, igennem internettet sagde han var bedre end jer. Men jeg kan ikke se det fra jeres perspektiv og slet ikke fra staffs perspektiv når man overser mobning ingame, uden det bliver taget hånd om.

Men hvis I er så uskyldige som I siger, så håber jeg @Flænser tager det videre i en supportticket og får dem der sidder derude og sviner hinanden til i pm straffet. For der er altså forskel på at sige "fuck jeres gang, jeg er bedre" til at direkte blive svinet til fordi man har sagt man er bedre. Lidt ligesom Matti begynder at gå personligt på mig og kalde mig "den mest usympatiske person i verden".

Det er her I egentlig bare burde grine og lade det ligge, fordi så vil i fremstå bedre. Men man kan jo også bare gøre det modsatte, ikke? Big Brains. 😂

Link til kommentar
6 minutter siden, Marcus skrev:

Aldrig nogensinde har jeg sagt at I skal styre hele serveren eller noget lignende, når folk bryder regler er det en forventning at Staffs skal bryde ind og samle op, men det er stadig intet der er blevet set i dette opslag, kun Staffs der har været med til at fortsætte disse hadefulde kommentarer.

Jeg kommenterer blot på at især Matti og hans slæng er fremme i skoene, og gang på gang skal kommenterer ned på Flænser. Mit opslag var et håb om at folk tænkte sig om, og måske ikke kommenterede på Flænser næste gang de så ham ingame, for jeg tror stadig han bliver mødt med hadefulde kommentarer, hver eneste dag.

Det var heller ikke meningen det skulle forstå' sådan, jeg prøvede bare at pointere at vi ikke har magten over hvad folk gør, så det ikke nemt at stoppe en tilfældig person som har fulgt med i denne samtale, med at sige nogen til flænser. Men ja, staff gør ikke ret meget ved det, men på den anden side, så sker det heller ikke særlig tit, men det ville også være lidt kedeligt hvis ikke der var andet end kys og kærlighed herinde.
 

8 minutter siden, Marcus skrev:

Forskellen på at sparke til en hjemløs og snakke lort via internettet er en relativ stor forandring. Stavox er online, og der er mange toxic mennesker på Stavox.

 

Fair enough, men min tanke var at "Overdrivelse fremmer forståelsen" det princip går jeg tit ud fra, men ja, jeg forstår dig godt her.
 

10 minutter siden, Marcus skrev:

Men hvis I er så uskyldige som I siger, så håber jeg @Flænser tager det videre i en supportticket og får dem der sidder derude og sviner hinanden til i pm straffet. For der er altså forskel på at sige "fuck jeres gang, jeg er bedre" til at direkte blive svinet til fordi man har sagt man er bedre. Lidt ligesom Matti begynder at gå personligt på mig og kalde mig "den mest usympatiske person i verden".

Det tænker jeg også er det bedste vi kan gøre, og det var også det jeg skrev i den første besked. Men anyway, jeg er godt klar over nogen *host* @Matti 🐐 *host* godt kan være lidt "on edge" men han er helt klart heller ikke den eneste i vores gang som prikker til ham endnu, men som jeg sagde i min første besked, så skal jeg nok tage den med dem, og jeg har allerede smidt et par stykker ud for at være toxic, not that i care. Men ja, jeg har ikke tænkt mig at forsvare Matti i det han skrev til dig, da det var lige groft nok. 

 

14 minutter siden, Marcus skrev:

Men man kan jo også bare gøre det modsatte, ikke? Big Brains. 😂

:smug

Link til kommentar

Og det her er så præcist hvad videospil ikke skal være. Videospil var lavet for underholdning, ikke for at en masse mennesker skulle sidde og gennemsvine hinanden, over en video-joke som blev lavet som modsvar på et 'cocky' gang's beskeder.

 

Den første side af den her tråd var lidt toxic banter, men ligeså snart at Flænser kommenterede herpå, blev det hele bare til ENDNU en 'krig' hvor det var "matti og hans slæng" mod "Flænser og slæng". 

Det er fint der findes gang-krige på serveren - det er en nødvendighed. Men det behøves IKKE at ende ud i had mod andre, uanset hvor uintelligente deres handlinger har været.

 

Er sådanset ligeglad med selve krigen, men netop fordi folk bliver så unødvendigt sure og toxic overfor spillere, er en af de grunde til at communities som Stavox ændrer mange til det værre. Se på mig, jeg kom ind og var en glad lille Lol spiller hvis venner tvang mig ind og prøve Gmod. Nu er jeg afhængig af forum og sviner folk til på en daglig basis. Andre faktorer har selvfølgeligt været indblandet, men hvis man bliver svinet til online er det efterhånden "naturligt" at svine igen.

 

HoS burde efter min mening behandle den her tråd som den staffklage mellem Gamesense og nogle andre, samt den tråd @Pollelavede. Alt andet ender bare i endnu mere kaos.

Link til kommentar
På 10/11/2020 den 1:12 AM , Flænser skrev:

videoen den florerer lige nu rundt hvilket gør at jeg (HØJST SANDSYNLIGT) holder en pause for bare ALENE i dag har jeg (sådan ca) modtaget  8pm's hvor der står at jeg slikker så meget røv og at jeg er den sygeste simp folk har vidst ikke forstået hvad en simp er og det med jeg slikker røv er løgn jeg gav dem fin ros (det er ikke at slikke røv hvis nogle var i tvivl) jeg vil sige at jeg føler mig rimelig udstilt og ''mobbet'' på den måde i har sat det hele op på

 

og det at jeg tar en pause betyder ikke nødvendigvis at jeg er weak ass mofo men jeg gider ikke have sådan nogle beskeder smidt i hoved hver dag den næste måned og folk der mener det er svagt har nok ikke prøvet at blive udsat før😉

Hvis du føler at folk mobber dig eller ikke skriver særlige pæne beskeder til dig, kan du jo altid bare bruge den indbygget funktion til at blokere folks private beskeder?.

Håber det hjælper. 🙂

billede.png.08fa2a768d4ccdca3ffa85c7a1f61593.png

Link til kommentar
5 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Hvis du føler at folk mobber dig eller ikke skriver særlige pæne beskeder til dig, kan du jo altid bare bruge den indbygget funktion til at blokere folks private beskeder?.

Håber det hjælper. 🙂

billede.png.08fa2a768d4ccdca3ffa85c7a1f61593.png

jeg tror vidst det er privat beskeder ingame, og så vidt jeg ved, så er der ikke lavet en bloker feature endnu, selvom at jeg man nogle gange håber det.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.