Hop til indhold
Stavox

nt, Darkside


Palle Jensen

Recommended Posts

Det er sådan nogle som jer der gør at servere dør ud jeg kan være enig i at gangwars kan være sjove men at i vælger at lave en video hvor i udstiller os bagefter er langt ude

 

Det gør at fx(jeg) ikke har lysten til at spille mer fordi hver gang jeg logger på

 

"fuck hvor blev i kneppet" 

"HAHAHA 'må jeg være med i big brains'" 

"I er så skrald ingen kan lide jer" 

 

Og meget mere det får man kastet i hoved når man joiner serveren nu det ikke fedt

Link til kommentar
  • Svar 75
  • Oprettet
  • Seneste svar
1 minut siden, Flænser skrev:

Det er sådan nogle som jer der gør at servere dør ud jeg kan være enig i at gangwars kan være sjove men at i vælger at lave en video hvor i udstiller os bagefter er langt ude

 

Det gør at fx(jeg) ikke har lysten til at spille mer fordi hver gang jeg logger på

 

"fuck hvor blev i kneppet" 

"HAHAHA 'må jeg være med i big brains'" 

"I er så skrald ingen kan lide jer" 

 

Og meget mere det får man kastet i hoved når man joiner serveren nu det ikke fedt

har du hørt om commanden
 

Link til kommentar
4 minutter siden, Flænser skrev:

Det er sådan nogle som jer der gør at servere dør ud jeg kan være enig i at gangwars kan være sjove men at i vælger at lave en video hvor i udstiller os bagefter er langt ude

 

Det gør at fx(jeg) ikke har lysten til at spille mer fordi hver gang jeg logger på

 

"fuck hvor blev i kneppet" 

"HAHAHA 'må jeg være med i big brains'" 

"I er så skrald ingen kan lide jer" 

 

Og meget mere det får man kastet i hoved når man joiner serveren nu det ikke fedt

 

Tud 😭

Link til kommentar
5 minutter siden, Flænser skrev:

Det er sådan nogle som jer der gør at servere dør ud jeg kan være enig i at gangwars kan være sjove men at i vælger at lave en video hvor i udstiller os bagefter er langt ude

 

Det gør at fx(jeg) ikke har lysten til at spille mer fordi hver gang jeg logger på

 

"fuck hvor blev i kneppet" 

"HAHAHA 'må jeg være med i big brains'" 

"I er så skrald ingen kan lide jer" 

 

Og meget mere det får man kastet i hoved når man joiner serveren nu det ikke fedt

bro.. du legit for dum.. i sidder og hater på big brains... så snart de viser at de er bedre end jer, sidder du og sutter max på dem... 

Sgu da klart de gør grin med det lol  

Link til kommentar
12 minutter siden, Flænser skrev:

Det er sådan nogle som jer der gør at servere dør ud jeg kan være enig i at gangwars kan være sjove men at i vælger at lave en video hvor i udstiller os bagefter er langt ude

 

Det gør at fx(jeg) ikke har lysten til at spille mer fordi hver gang jeg logger på

 

"fuck hvor blev i kneppet" 

"HAHAHA 'må jeg være med i big brains'" 

"I er så skrald ingen kan lide jer" 

 

Og meget mere det får man kastet i hoved når man joiner serveren nu det ikke fedt

I sad og sked på os i chatten, pm og i et discord call. 
Stop med at spille hellig fordi, at vi laver et comeback, som du åbenbart ikke kan klare. I blev klappet fair and square.

Hvis du har den indstilling, så har vi vidst ikke brug for dig på serveren.

I troede, at I var de bedste, vi satte jer på plads.

Link til kommentar
15 minutter siden, Wittenberg skrev:

bro.. du legit for dum.. i sidder og hater på big brains... så snart de viser at de er bedre end jer, sidder du og sutter max på dem... 

Sgu da klart de gør grin med det lol  

Sutter max på dem? M8 jeg spurgte dem om jeg måtte være med i big brains det måtte jeg ikke fair nok og så roser jeg dem i at de har gjort det godt 

 

 

Er det at sutte max? Okay jeg husker det lige man kan ikke rose folk uden at sutte

Link til kommentar
1 minut siden, Flænser skrev:

Sutter max på dem? M8 jeg spurgte dem om jeg måtte være med i big brains det måtte jeg ikke fair nok og så roser jeg dem i at de har gjort det godt 

 

 

Er det at sutte max? Okay jeg husker det lige man kan ikke rose folk uden at sutte

Lidt dobbeltmoralsk at slikke på nogen, som i lige har svinet til lol

 

 

Link til kommentar
55 minutter siden, Flænser skrev:

Det er sådan nogle som jer der gør at servere dør ud jeg kan være enig i at gangwars kan være sjove men at i vælger at lave en video hvor i udstiller os bagefter er langt ude

 

Det gør at fx(jeg) ikke har lysten til at spille mer fordi hver gang jeg logger på

 

"fuck hvor blev i kneppet" 

"HAHAHA 'må jeg være med i big brains'" 

"I er så skrald ingen kan lide jer" 

 

Og meget mere det får man kastet i hoved når man joiner serveren nu det ikke fedt


Altså, fair nok at du ikke er til gangwars, men jeg er ikke enig i at det er det som får serveren til at dø.
Min mening er at det er godt med noget hot action.

I forhold til dine quotes, så tror jeg ikke der er nogen der har hoveret så meget som du beskriver,
men på den anden side skulle det heller ikke undre mig, siden nogen i vores gang er pænt autistiske.
Hvis det går dig på, så kald @, ellers må du skrive til mig, @TacTI eller @Kjeld
så må vi tage den sammen.

i forhold til videoen, den havde i fortjent med alt den 'hoveren' i havde gjort på forhånd.
tænker kun det er fair, ellers må du skrive til krænkelsesministeriet.

Jeg er også enig med @Wittenberg her, altså hvis man først hovere max, derefter spørg om at joine os
fordi du syntes vi er bedre end dit eget gang, det kalder jeg en god sutter. Jeg vil ikke kalde det ros, når
du har spillet stor og stærk inden i fik tæsk, og derefter kommer kravlende og beder om tilgivelse efter.
Det skriger altså bare "Jeg sætter mig på knæ foran dig, og tager det hele" :shrug:
But i mean, my opinion. 

God Dag
:))))

Link til kommentar
2 timer siden, Mike Hansen skrev:


Altså, fair nok at du ikke er til gangwars, men jeg er ikke enig i at det er det som får serveren til at dø.
Min mening er at det er godt med noget hot action.

I forhold til dine quotes, så tror jeg ikke der er nogen der har hoveret så meget som du beskriver,
men på den anden side skulle det heller ikke undre mig, siden nogen i vores gang er pænt autistiske.
Hvis det går dig på, så kald @, ellers må du skrive til mig, @TacTI eller @Kjeld
så må vi tage den sammen.

i forhold til videoen, den havde i fortjent med alt den 'hoveren' i havde gjort på forhånd.
tænker kun det er fair, ellers må du skrive til krænkelsesministeriet.

Jeg er også enig med @Wittenberg her, altså hvis man først hovere max, derefter spørg om at joine os
fordi du syntes vi er bedre end dit eget gang, det kalder jeg en god sutter. Jeg vil ikke kalde det ros, når
du har spillet stor og stærk inden i fik tæsk, og derefter kommer kravlende og beder om tilgivelse efter.
Det skriger altså bare "Jeg sætter mig på knæ foran dig, og tager det hele" :shrug:
But i mean, my opinion. 

God Dag
:))))

Det med om jeg måtte joine jeres var et simpelt spørgsmål jeg har haft nogle uenigheder med dem i mit gang derfor har jeg leavet dem

 

Og spurgte (for sjov skyld for det kunne jo være man fik et ja) om jeg kunne joine jer så lad vær med at tror du ved alt på baggrund af en video😉

Link til kommentar
52 minutter siden, Flænser skrev:

Det med om jeg måtte joine jeres var et simpelt spørgsmål jeg har haft nogle uenigheder med dem i mit gang derfor har jeg leavet dem

 

Og spurgte (for sjov skyld for det kunne jo være man fik et ja) om jeg kunne joine jer så lad vær med at tror du ved alt på baggrund af en video😉


Hvis det var det du fik ud af det jeg skrev, så siger det vidst også nok om dig.

:lick::ass:

Link til kommentar

Hør folk skal ikke misforstå mig self fortjener DarkSide da en eller anden form for ydmygelse efter at ha spillet så smarte men at lave en hel video hvor du/i (efter min mening) udstiller os (især mig) synes jeg ikke er okay det havde været sjovt at have den gangwar hvis i istedet for at ligge en video op af os måske bare smed nogle kommentare efter os in-game (forstå mig ret)

 

 

videoen den florerer lige nu rundt hvilket gør at jeg (HØJST SANDSYNLIGT) holder en pause for bare ALENE i dag har jeg (sådan ca) modtaget  8pm's hvor der står at jeg slikker så meget røv og at jeg er den sygeste simp folk har vidst ikke forstået hvad en simp er og det med jeg slikker røv er løgn jeg gav dem fin ros (det er ikke at slikke røv hvis nogle var i tvivl) jeg vil sige at jeg føler mig rimelig udstilt og ''mobbet'' på den måde i har sat det hele op på

 

og det at jeg tar en pause betyder ikke nødvendigvis at jeg er weak ass mofo men jeg gider ikke have sådan nogle beskeder smidt i hoved hver dag den næste måned og folk der mener det er svagt har nok ikke prøvet at blive udsat før😉 

 

 

at i føler den trang for at udstille os siger vidst nok om jer som personer og tro det eller ejer det er folk som jer der kommer til at blive denne servers død trolls hører bare ikke hjemme i sådanne communitys(STAVES)😉 Og havde det ikke været for alle de staffs SOM I SLIKKER I RØVEN var i også røget for længst ALT herfra jeg har ikke tænk mig at svare mere herpå eftersom denne diskution tilsynladende ikke har nogen ende

Link til kommentar
7 timer siden, Flænser skrev:

Og havde det ikke været for alle de staffs SOM I SLIKKER I RØVEN var i også røget for længst ALT herfra

er du mærkelig?
@Kjeld og jeg er blevet banned for eks-staffsyndrom, og vi har begge over 2 permbans. Sidst jeg tjekkede min straf historik så den ikke for god ud, jeg ved helt ærligt ikke, hvad du snakker om. lol

Vi har alle bare en god forståelse af reglerne.

Hold en pause så, men tro mig. Det bliver ikke bedre.

Skærmbillede 2020-11-10 kl. 08.27.03.png

7 timer siden, Flænser skrev:

at i føler den trang for at udstille os siger vidst nok om jer som personer 

Grunden til at vi laver disse videoer, er at vi skal vise at vi er det bedste gang på serveren. Det er også derfor, at vi kun kommer ind og tryharder nogle gange på året. 

Vi havde set i chatten, at I var de mest selvsikre idioter på serveren, og vi vidste, at vi havde vores strategier til at vinde over jer, og tænk engang vi vandt.
Da vi sad i et discord call med jer svinede I os til, hvis I kan holde til at svine os til i et privat call, men ikke kan tage at få lidt ydmygelse, så kommer I ikke langt i livet. 

Mand dig op, gro et par nosser og kom videre.

Link til kommentar
På 09/11/2020 den 2:02 PM , Flænser skrev:

Det er sådan nogle som jer der gør at servere dør ud jeg kan være enig i at gangwars kan være sjove men at i vælger at lave en video hvor i udstiller os bagefter er langt ude

 

Det gør at fx(jeg) ikke har lysten til at spille mer fordi hver gang jeg logger på

 

"fuck hvor blev i kneppet" 

"HAHAHA 'må jeg være med i big brains'" 

"I er så skrald ingen kan lide jer" 

 

Og meget mere det får man kastet i hoved når man joiner serveren nu det ikke fedt

Jeg var darkside medlem under "gang fighten" og det er jeg stadig (modsat dig). Efter fiǵhten har jeg ikke moddtaget andet en "gg - god kamp" eller andre "ikke onde beskeder" fra Big Brains medlemmer. Har også fået beskeder som "Godt kæmpet" fra ikke darkside eller big brains medlemmer. Tror bare du for tilbage for at have været på den måde som du var - Du sagde til os at du snart gad at få noget modstand. Lige så snart big brains kom begyndte du at skrive "Hvis vi taber den her uge leaver jeg darkside" Hvorimod du ikke selv var på og hjalp. Da vi tabte leavede du og gik direkte over til modstanderne. Du leavede dit eget gang som du var med til at bygge op! Vil ikke sige du fortjener haten men noget af det gør du.

-Lolly

(btw det her er min mening nogen vil ikke kunne lide den - it is wat it izzz)

Link til kommentar

Om at tabe “ugens-gang” eller ej, virker for mig, fuldstændig ligegyldigt.

@Flænser har da godt nok udtalt sig negativt om “Big Brains”, men når hans gang taber så går han tilbage og viser respekt, og tilbyder endda sin egen hjælp i “Big Brains” da han tilsyneladende godt ved han har fucket op ved at sige de ting, som han nu har sagt.

 

I begge Flænsers opslag, fortæller han jer at det er irriterende at blive kaldt ud for hans udtalelser. Prøv nu bare at tage jer sammen, @Matti 🐐 og dit slæng, I snakker jo ikke om andet at “gro et par nosser” og “kom videre”.

Som jeg ser på det er det jer der bliver ved med at træde i det, med de her opslag.

 

Flænser udtaler altså han bliver udsat for direkte mobning ingame af andre spillere, trods hans udtalelser har været lidt grove. Men modsat jer har han ikke lavet opslag om hvor dårlige i var da han var på toppen, så se nu forhelvede lidt ind ad, og lad det her opslag dø ud. Det her er ikke hvad Stavox står for, og det er nærmest pinligt at se en spiller, sidde offentligt, og sige han bliver udsat for de her “mobbe-pm’s” og i alle sammen er så ligeglade at det halve kunne være nok. Fordi han sagde i var dårlige?

 

Yikes, i har allerede slået ham ned ved at vinde “ugens-gang”, ingen grund til at trampe på ham, han ligger forfanden i forvejen ned.

Føler virkelig jeg er nødt til at skrive det her, ingen af jer andre lægger jo mærke til hvad drengen har at sige.

 

God weekend, gå ind og stå AFK foran jeres printere så i kan vinde “ugens gang”, smh.

Link til kommentar
8 timer siden, Marcus skrev:

Om at tabe “ugens-gang” eller ej, virker for mig, fuldstændig ligegyldigt.

@Flænser har da godt nok udtalt sig negativt om “Big Brains”, men når hans gang taber så går han tilbage og viser respekt, og tilbyder endda sin egen hjælp i “Big Brains” da han tilsyneladende godt ved han har fucket op ved at sige de ting, som han nu har sagt.

 

I begge Flænsers opslag, fortæller han jer at det er irriterende at blive kaldt ud for hans udtalelser. Prøv nu bare at tage jer sammen, @Matti 🐐 og dit slæng, I snakker jo ikke om andet at “gro et par nosser” og “kom videre”.

Som jeg ser på det er det jer der bliver ved med at træde i det, med de her opslag.

 

Flænser udtaler altså han bliver udsat for direkte mobning ingame af andre spillere, trods hans udtalelser har været lidt grove. Men modsat jer har han ikke lavet opslag om hvor dårlige i var da han var på toppen, så se nu forhelvede lidt ind ad, og lad det her opslag dø ud. Det her er ikke hvad Stavox står for, og det er nærmest pinligt at se en spiller, sidde offentligt, og sige han bliver udsat for de her “mobbe-pm’s” og i alle sammen er så ligeglade at det halve kunne være nok. Fordi han sagde i var dårlige?

 

Yikes, i har allerede slået ham ned ved at vinde “ugens-gang”, ingen grund til at trampe på ham, han ligger forfanden i forvejen ned.

Føler virkelig jeg er nødt til at skrive det her, ingen af jer andre lægger jo mærke til hvad drengen har at sige.

 

God weekend, gå ind og stå AFK foran jeres printere så i kan vinde “ugens gang”, smh.

Jeg var lige ved kløjs i det, da jeg læste din besked.

Du er nok den mest usympatiske person i verden, også kommer du lige pludselig og siger, at vi skal "beskytte" Flæsner?
Gentagende gange, hvor du ikke ville have ladet Nickolai P være, og blive ved med at "drille" ham.

Jeg synes Flænser er fin gut. Jeg har ikke noget decideret mod ham, men jeg kan simpelthen ikke lade vær med tvivle disse pm's, som han påstår at han får. Hvis det er tilfældet, så er jeg da utrolig ked af at jeg har smurt salt i såret, det har ikke været min intention på nogen måde.

Du kommer frem fra dit hul, når der er drama, og du vil have lidt opmærksomhed igen, Marcus. 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.