Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Oscarr


Futtehans

Recommended Posts

Dit in-game navn: Futtehans
Spillerens in-game navn: Oscarr
Dit SteamID: STEAM_0:0:37926482
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:206132239
Tidspunkt for hændelse: 07-11-2020 / 22:45
Hvilke regler er blevet brudt: §4.16
Hvad skete der: sidder og er igang med bygge base og lave e2 hvor Oscarr op til flere kører rundt og huset over bruger nos tidligere kørte han mig ned ved min base hvor jeg var igang med at lave e2 også så derfor stod jeg over på den anden sidde af vejen for ikke at blive kørt ned.
Beviser: https://medal.tv/clips/36074261/d1337QOLqZqf
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Futtehans!

 

Jeg kan selvfølgelig godt se hvad det er du mener, men det eneste jeg tænker er, hvorfor står du ikke bare på din grund og laver E2?

Dog kan jeg kan godt se at du bygger og det ved de også godt selv at du gør, så jeg tænker i og med at du faktisk er i gang med det og det er ret tydelig, så vil jeg i hvert fald lige tage en snak med individerne omkring episoden så det hele lige er fastlagt, man kan jo heller ikke altid stå direkte inde på sin grund og bygge, det havde været noget andet, hvis du faktisk ikke lavede noget.

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.