Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Store

Recommended Posts

Hej Store.

Man kan se når man spiller/taler med dig, at du er utrolig moden. Du tager virkelig tingene seriøst, og jeg tror alle kan se, at du virkelig brænder for det her.

Held og lykke.

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Store, Store, Store du er en flink fyr med massere af energi. Du er skide flink og imødekommende du kender regelsættet ind og ud og fortjener 100% chancen for at blive staff.
Du er jo også vicerigs hvilket viser du kan tage det seriøst, så det bliver sgu et +rep fra mig af, no doubt.

Good luck my man!

• +Rep 1
  • Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Når Store så blev det din tur.

Jeg syntes du er en meget imødekommende og rar person. Din seriøsitet er i top og du kan reglerne uden ad nærmest.
Udfra de faktorer får du er +rep fra mig af.
Held og lykke, Håber og se dig med et blåt navn 

- Lolly

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

+rep

selvom du har ingen karriere inden for fifa, har du en karriere som staff på stavox.

du er pisse flink udover når jeg tæsker dig i fifa
du har styr på reglerne 

aktiv spiller

knæk og bræk ❤️ 🙂 

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hello my big boi

Du får et KLART +REP

Du er en legende kammerat. Siden jeg blev staff for 3 måneder og 10 dage siden, har jeg kendt dig. Du er meget venlig, og du laver fed RP. Du er konstant inde på serveren - måske den mest aktive på serveren jeg kender. Du har fuldstændig styr på reglerne. Du har bedre styr på reglerne som betjent end mig (Men dog nok ikke som en case endu).

Når jeg har case med dig (glemmer jeg at optage) er du meget respektfuld og velforberedt. Du ved også at det nogle gange er ligegyldigt at kalde case. Mange de kalder case over det mindste, hvor du handler selv på en god måde.

Jeg har ikke mere at sige her. IMO så er du et MUST til staff teamet. Din aktivitet kan ikke konkurreres, samt din modenhed. Har lige en historie til at symbolisere Store

Historien om bokseren Store

Der var engang hvor jeg blev accepteret som staff. Jeg hørte en fugl synge i mit øre omkring, at Store skulle være staff. Store stod der 1,2 km over mit hoved, og gjorde alt for at forberede sig til at være staff. Han slog til til boksepuden (F1) og gav den gas. Han var senere oppe end de fleste andre der trænede boksning. Efter hundredevis af timer, stod han klar foran ringen. Da han så gik ind til bokseringen, nev de andre ham i "store"tåen. Store stampede de andre "boksere" ned. Imens råbte Store "Get on my level!".

Store var nu 'on top of the world'. Han var en af de ca. 8-10 stykker der havde vundet turneringen (Underlig turnering pga. antal vindere). Efterfølgende holdte Store ikke op. Han blev ved. Han vidste at hvis han gav den gas, ville han måske enda kunne spise kebab. Slut prut finale.

Mvh Philipwn

Junior admin

• Sødt 2
  • Sjovt 1
Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, Philipwn skrev:

Hello my big boi

Du får et KLART +REP

Du er en legende kammerat. Siden jeg blev staff for 3 måneder og 10 dage siden, har jeg kendt dig. Du er meget venlig, og du laver fed RP. Du er konstant inde på serveren - måske den mest aktive på serveren jeg kender. Du har fuldstændig styr på reglerne. Du har bedre styr på reglerne som betjent end mig (Men dog nok ikke som en case endu).

Når jeg har case med dig (glemmer jeg at optage) er du meget respektfuld og velforberedt. Du ved også at det nogle gange er ligegyldigt at kalde case. Mange de kalder case over det mindste, hvor du handler selv på en god måde.

Jeg har ikke mere at sige her. IMO så er du et MUST til staff teamet. Din aktivitet kan ikke konkurreres, samt din modenhed. Har lige en historie til at symbolisere Store

Historien om bokseren Store

Der var engang hvor jeg blev accepteret som staff. Jeg hørte en fugl synge i mit øre omkring, at Store skulle være staff. Store stod der 1,2 km over mit hoved, og gjorde alt for at forberede sig til at være staff. Han slog til til boksepuden (F1) og gav den gas. Han var senere oppe end de fleste andre der trænede boksning. Efter hundredevis af timer, stod han klar foran ringen. Da han så gik ind til bokseringen, nev de andre ham i "store"tåen. Store stampede de andre "boksere" ned. Imens råbte Store "Get on my level!".

Store var nu 'on top of the world'. Han var en af de ca. 8-10 stykker der havde vundet turneringen (Underlig turnering pga. antal vindere). Efterfølgende holdte Store ikke op. Han blev ved. Han vidste at hvis han gav den gas, ville han måske enda kunne spise kebab. Slut prut finale.

Mvh Philipwn

Junior admin

Er helt vild med det.

Tak for de søde ord❤️

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites

+REP

- Venlig, Flink, Kompentent

- God som betjent og kan sit shit

- Har aldrig set dig bryde en regel så det beviser også bare hvor styr du har på tingene

Savner dog din elegante awp i dit navn ❤️

Redigeret af Huse
  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites
12 timer siden, Huse skrev:

+REP

- Venlig, Flink, Kompentent

- God som betjent og kan sit shit

- Har aldrig set dig bryde en regel så det beviser også bare hvor styr du har på tingene

Savner dog din elegante awp i dit navn ❤️

Den awp snakker vi ikke om🤫

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Store

Uha hvor fanden skal jeg begynde.
Du er fandme en person som er både hyggelig at snakke med, venlig, flink osv.
Men så er du også en ret vellidt og velset person blandt staffs og spillere.

Nu har du også blevet accepteret som Vicerigs, hvilket også er en ret god status at have.
Har også været bejtjent med dig, og du gør det sku rigtig godt. 
Har også snakket en del med dig på det seneste, og det lyder som om du rigtig gerne vil det her.
Eftersom jeg hører fra dig hver dag, at du RIGTIG godt kunne tænke dig at være staff.

Så vil gerne have du får chancen og ser hvad du kan fordi jeg føler du er kompetent og standhaftig nok til at passe på teamet.
Så min pointe er at du skal selvfølgelig have et +REP fra mig af også ses vi på teamet, så skal jeg nok være din makker.
Så kan vi få lavet dig til en nazi staff .

Venlige hilsner

Jenss

• Sødt 1
Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.