Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Palle Jensen


Palle Jensen

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:220158249

 

Hvorfor skal du unbannes:

Jeg blev banned i August for at arrestere 5-7 personer i spawn, hvilket jeg udmærket godt vidste var forkert og utroligt dumt.

 

Det jeg gjorde kan ikke forklares, det var utroligt dumt og jeg undskylder mange gange for mine handlinger. Jeg ved godt at jeg er blevet banned mange gange igennem min tid på serveren, men vil gerne vise, at jeg faktisk godt kan tage det seriøst. Jeg er blevet en del mere moden nu hvor jeg er startet på Gym og har haft tid til, at tænke over hvad jeg har gjort. Der er ikke meget jeg kan sige til mit forsvar udover jeg beklager for mine dumme handlinger. Jeg er 100% klar på at tage et prøve-unban, for at bevise at jeg godt kan spille uden problemer på serveren.

 

Kh. Palle Jensen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Mass RDA + LTAP - HAT (Lav en unban request, når du føler dig mere kompetent.)

Navn: Palle Jensen

AdminID: STEAM_0:0:81491040 - Benny Henriksen [seniormoderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 19-08-20 17:45


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Palle.

 

Godt at se, at du gerne vil ind på Stavox igen.

 

Jeg kan godt huske dagen, hvor serveren lige var crashed, og der skulle udgives refund til de personer som nu skulle have det. Pludselig kommer du, og arrester en del mennesker, hvorefter jeg giver dig ban.

 

Jeg synes personligt, at du godt kunne få en chance i form af et prøveunban, men det er ikke mig der bestemmer det. Så jeg vil lige kontakte Mikk, så vi kan finde en løsning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.