Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning Black-NinjaDK


BlackNinjaDK

Recommended Posts

Ingame navn: Black-NinjaDK
SteamID: STEAM_0:1:37277078
IRL Navn: Jannich ( Efternavn: Rasmussen )
Alder: 18 ( blir 18 den 31 juli så betragter mig som 18 årige hvis det er ok )

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på en del servere snart og hjulpet med at sætte dem op så er vant til at have 20 - 30 spillere på en gang.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Som sagt er jeg ældre og har en del erfaring og elsker det virkelig. Sætter stor pris på et community som virkelig tag deres ting seriøst.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja Som sagt har jeg hjulpet meget til at sætte servere op og være admin så ja det har jeg.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg skriver aldrig da det er nemmere at snakke med folk gennem mic`en. Mit dansk er flydende.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan såen set være på vær dag men har også et arbejde men det er kun 2-4 timer dagligt

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg har et arbejde som træner for unge mennesker så er go til at snakke med folk.

Jeg har også en kæreste og er i egen lejlighed så det skal også passes detsværre xD.

Jeg har gamet siden jeg har været hel lille og GMOD er en af mine favorit spil især RP alt andet er kedeligt.

Har spillede meget PERP og RP så ka virkelig godt li og være i rolen som den figur jeg er.

 

                                                                 Tak for din tid for at læse mit lille "CV" xD . Hvis der er mere i vil vide så kontakter i mig bare over steam eller andet

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.