Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Bent Pedersen


Beent

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:190867061

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Yeees, jeg ved selvfølgelig godt det jeg gjorde var dumt, men nu har jeg tænkt meget over det.

Jeg sad hjemme ved en af mine kammerater hvor vi sad og hyggede lidt på Stavox, det tog hurtig overhånd og blev til troll, jeg fortryder alle mine hændelser og jeg kan garantere jer at det aldrig vil gentage sig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Bent Pedersen

Det er da dejligt du fortryder dine handlinger, da de på ingen måde var acceptable.

Kan lige remse historien op får et klip af @Gerda hvor dig og din ven går rundt ind inde ved cardealeren og slår props ind i hinaden. Derudover CDM'er i også hinaden inde i byen.
Men hvordan kan jeg sikre mig du ikke fortsætter, som sagt har jeg snakket lidt med dig og ved du kan være kompetent nok til at spille herinde.
Men vil lige høre dit svar 🙂

// Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen @Jenss
 

Som sagt har jeg tænkt meget over mine handlinger og fortryder meget hvad jeg har gjort.

Som jeg nævnte tidligere var jeg hjemme ved en kammerat. Det udviklede sig så til vi opmuntrede hinanden til at bryde reglerne. Vi havde fået lidt at drikke så det var sjovt. Men jeg lover at jeg aldrig vil blande Stavox og alkohol sammen igen. 

Jeg har været banned i en uge nu og jeg savner allerede at spille med jer. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.