Hop til indhold
Stavox

Monner


Store

Recommended Posts

Lige nu, Maloni skrev:

mener du ikke dont @ me fordi jeg gider fandeme ikke have en med så dårlig smag på min venne liste

Du må venligst ikke ADD me med din dårlige smag hvis du ikke er enig😎

2 minutter siden, Maloni skrev:

mener du ikke dont @ me fordi jeg gider fandeme ikke have en med så dårlig smag på min venne liste

Og tak for at rette mig btw😊😊

Link til kommentar

den er ikke længere 

nu kommer jeg med min holdning

 

Monster Ultra energy drink Order Online | Worldwide Delivery  overvurderet, men smager fint, ingen gang tæt på første plads.

Lewis Hamilton 44 Monster Energy Drink Refreshing Stimulating ... har hørt mange sige den smager af pis, men fuck den er syg. klart første plads samme med en anden.

 

 

 

 

Monster Energy 500ml (Sugar levy applied) | Sainsbury's   den er også god, men køb den blå, den er skukkerfri. mand skal være sund 😉          "den minder meget om den blå"

 

 

 

 

 

 

Monster Mango Loco 500 ml Energidrikk - Se Alle Våre Søtsaker ...           smager fint, men kan lige så godt, købe en multijuice 2 liter til like 10kr

 

 

 

 

 

 

 

Monster Absolutely Zero 12 x 500ml (GB) – Besco Wholesale   nøj nøj nøj den er syg den er, kan ikke finde ud af hvis den skal være første plads eller lewis. men gal en banger

 


 

Link til kommentar
11 minutter siden, Kiwi Z skrev:

den er ikke længere 

nu kommer jeg med min holdning

 

Monster Ultra energy drink Order Online | Worldwide Delivery  overvurderet, men smager fint, ingen gang tæt på første plads.

Lewis Hamilton 44 Monster Energy Drink Refreshing Stimulating ... har hørt mange sige den smager af pis, men fuck den er syg. klart første plads samme med en anden.

 

 

 

 

Monster Energy 500ml (Sugar levy applied) | Sainsbury's   den er også god, men køb den blå, den er skukkerfri. mand skal være sund 😉          "den minder meget om den blå"

 

 

 

 

 

 

Monster Mango Loco 500 ml Energidrikk - Se Alle Våre Søtsaker ...           klart 3 plads vil give den, på en god dag kan den komme op på en anden.

 

 

 

 

 

 

 

Monster Absolutely Zero 12 x 500ml (GB) – Besco Wholesale   nøj nøj nøj den er syg den er, kan ikke finde ud af hvis den skal være første plads eller lewis. men gal en banger

 


 

er enig med næsten det hele undtagen mango og blå monner de  er sgu ikke særlig gode

Link til kommentar
3 minutter siden, ♔ Store™︻气デ═一 ♔ skrev:

er enig med næsten det hele undtagen mango og blå monner de  er sgu ikke særlig gode

nu har jeg fundet de monner jeg drikker, drikker kun lewis og den blå. 

men de andre skulle på listen 😉

 

 

 

 

men den værste er den gule fy for fanden

Link til kommentar
1 time siden, Kiwi Z skrev:

den er ikke længere 

nu kommer jeg med min holdning

 

Monster Ultra energy drink Order Online | Worldwide Delivery  overvurderet, men smager fint, ingen gang tæt på første plads.

Lewis Hamilton 44 Monster Energy Drink Refreshing Stimulating ... har hørt mange sige den smager af pis, men fuck den er syg. klart første plads samme med en anden.

 

 

 

 

Monster Energy 500ml (Sugar levy applied) | Sainsbury's   den er også god, men køb den blå, den er skukkerfri. mand skal være sund 😉          "den minder meget om den blå"

 

 

 

 

 

 

Monster Mango Loco 500 ml Energidrikk - Se Alle Våre Søtsaker ...           smager fint, men kan lige så godt, købe en multijuice 2 liter til like 10kr

 

 

 

 

 

 

 

Monster Absolutely Zero 12 x 500ml (GB) – Besco Wholesale   nøj nøj nøj den er syg den er, kan ikke finde ud af hvis den skal være første plads eller lewis. men gal en banger

 


 

Alleaammen er generelt lort. Køb booster i stedet for det der

Link til kommentar
2 timer siden, Willy skrev:

folk der siger de kun kan drikke grøn tuborg og tuborg classic, kan faktisk ikke lide øl

 

change my mind

Det er typisk også de unge fyre som kun drikker øl når de er sammen med deres venner, men tager en sodavand når de er hos mor og far.

Link til kommentar
På 21/8/2020 den 2:35 PM , Willy skrev:

folk der siger de kun kan drikke grøn tuborg og tuborg classic, kan faktisk ikke lide øl

 

change my mind

Grøn Tuborg og Tuborg classic bør ikke sammenlignes, grøn Tuborg den er til øl rookies, den er god i starten, fordi den kan tyldres, Tuborg classic er 10

gange bedre, derudover så vinder en blå cola hver gang

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.