Hop til indhold
Stavox

Top 5 liste spil/anbefalinger af spil

Recommended Posts

Hvorfor alt på Steam eller blizzard? Der er hjemmesider, hvor du kan få en steamkey til et spil, for måske halvdelen af prisen.

Her er i blandt: cdkeys, Kenguin & eneba

Redigeret af Kate
  • Brugbart 1
Link til indlæg
Del på andre sites
9 minutter siden, Kate skrev:

Hvorfor alt på Steam eller blizzard? Der er hjemmesider, hvor du kan få en steamkey til et spil, for måske halvdelen af prisen.

Her er i blandt: InsaneGaming

Fordi jeg gad ikke til at finde den billigste side til alle spil, men tak for feedbacken adder lige det

Redigeret af VaffelVictor
Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, VaffelVictor skrev:

1 - Uden tvivl Rust

Bruh, jeg forstår ikke hvad der er med Rust.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg har en 1440 skærm, men Rust er legit elendigt optimeret, det køre latterligt skrald, dog er det blevet en del bedre siden jeg sidst havde spillet det.

Og vil også sige det er helt klart et sjovt spil, det værd hvis du er til sådan et svedigt survival spil.

2 - Warzone

Warzone er helt klar også sjovt, generalt Call Of Duty, alle spillende er bare de samme igen og igen, det eneste jeg rigtigt nyder ved dem er deres compain og de første 5 timer af online.

3 - Grand Theft Auto V

Rockstar er geniale, de har helt klart et af de spil med bedst potentiale (ifl. min mening), 80% af GTA V's spillere, spiller det via. FiveM. Det kunne være fedt, hvis de lavede deres egen launcher, ligesom FiveM dog vil den køre bedre da de ikke skal arbejde ud fra Reversed engineered kode.

5 timer siden, Kate skrev:

Her er i blandt: cdkeys, Kenguin & eneba

Jeg ved ikke vildt meget om det, kan sagtens være jeg tager fejl.

Men mange af de hjemmesider som sælger keys er nøglerne købt med stjålne kreditkort, og brugt til at hvidvaske penge, så kan godt være din beslutning skal genovervejen, hvis dit moralske kompass er følsomt (eller hvad man siger)

Nu hvor jeg har sagt det, gør jeg det altid selv. lol

www.allkeyshop.com

Virker ligesom pricerunner, men bare for spil.

• +Rep 3
  • Brugbart 1
Link til indlæg
Del på andre sites

1. Garrys mod "der er intet bedre end at starte dagen med at få blæst hjernen ud af nogen børn der earraper i midtby"

2. Farming simulator 17 "fanme drenge'

3. Farming simulator 19 " godt men syntes der er alt for mange fejl og at det handler mere om alt andet end landbrug" 

4. Gta 5 "elsker at løbe rundt og skyder random npc'er ellers tror jeg folk kender det"

5. Rust "mega grineren fordig at størstedelen er så toxic"

• +Rep 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Starter hårdt ud med en nummer et!
#1 Minecraft som altid konge spil, underholdene til hver en tid og alle aldre!

#2 Garry's Mod, fyldt med costum content fra andre spiller, synes jeg er genialt!

#3 PUBG, Legende spil ens Gamesense slår bare mega hårdt til når man spiller!
#4 Mortal Kombat 11, grafikken siger det hele.
#5 Osu!, hårdt rammende bas der for øre hinderne til at bløde, mens man skal koncentrerer sig om at ramme små cirkler er bare, det shit!

Redigeret af Fritix
  • +Rep 1
Link til indlæg
Del på andre sites

1. Minecraft

alle har spillet minecraft, og man ender altid med at komme tilbage til det, det er uden tvivl også det spil jeg har spillet mest ud af alle på denne liste så den skal selvfølgelig være på 1.

2. CS:GO eller Valorant

begge super gode spil, man kan selv vælge hvad man er mest til men de minder meget om hinanden og er begge super sjove at spille med venner.

3. Half Life 2 (evt. også ep1 & ep2)

jeg elsker half life 2, virkeligt et godt spil, men det er ved at være ret gammelt. man kan btw. spille det gratis i gmod, også med venner hvis man vil det. eftersom at gmod er et mod til half life 2, så kan man ikke se forskellen på den rigtige version og gmod versionen. Man kan selvfølgelig også bare købe spillet, det koster 8,19euro #halflife3confirmed

4. Portal 2

genialt spil, både coop og singleplayer, virkeligt godt spil med god historie.

5. GTA 5

også et virkeligt sjovt spil, jeg har aldrig klaret story mode, men multiplayer er super sjovt, og så kan man jo også spille fivem hvis man vil rp.

gmod er ikke på listen, det her et community i gmod, så jeg regner med at alle her inde har gmod, så hvorfor skulle jeg anbefale det? Men ellers havde det i hvert fald lægget i top 3

Redigeret af xKow
roblox og fortnite er bare det bedste
  • +Rep 2
Link til indlæg
Del på andre sites
12 timer siden, Guzern skrev:

1: Minecraft

8 timer siden, Jenss skrev:

1. Minecraft 

4 timer siden, Fritix skrev:

#1 Minecraft

1 time siden, xKow skrev:

1. Minecraft

Har selv overvejet at købe det før. Eftersom 4 af jer anbefaler det nu syntes i så jeg skal købe det?

• +Rep 1
Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, VaffelVictor skrev:

Har selv overvejet at købe det før. Eftersom 4 af jer anbefaler det nu syntes i så jeg skal købe det?

Det skal du selv beslutte.

Tænk dig om, du køber spillet og hvad gør du så? Singleplayer survival? Hvor hurtigt går du død i at spille alene?
Multiplayer? Hvem skal du spille med, er der eventuelt nogle venner eller bekendte der har en server?

• Brugbart 1
Link til indlæg
Del på andre sites