Hop til indhold
Stavox

it izz what it izz


Pebernød

Recommended Posts

12 timer siden, Måge skrev:

i de 3 år jeg har spillet på stavox har jeg aldrig set et gang så toxic og sensitivt som 12 year

vi burde virkelig få nogen stats på hvor mange gange spillere fra 12 year har kaldt admin

Kan kun give dig ret, har oplevet for mange gange at blive kaldt admin på over så fucking dumme ting som f.eks.: At jeg kørte ind i Kaj K med vilje, når han selv var i min vejbane & Oscarr der græd over at Andrew skød ham imens han prøvede at dræbe mig lol

Link til kommentar
7 timer siden, SosMula skrev:

Kan kun give dig ret, har oplevet for mange gange at blive kaldt admin på over så fucking dumme ting som f.eks.: At jeg kørte ind i Kaj K med vilje, når han selv var i min vejbane & Oscarr der græd over at Andrew skød ham imens han prøvede at dræbe mig lol

I can confirm this statement, elsker dog de skide cases med de der små børn fra 12 Year, som sidder og tuder over at man skyder op i luften når man pd-raider, *host* @Reyn kan du huske det? Lmao.

Link til kommentar
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.