Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff


Recommended Posts

Ingame navn:  Oliver B


SteamID:    STEAM_0:1:72513874


IRL fornavn:  Oliver


Alder: 18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:       jeg har ikke prøvet at være mod/admin på en gmod sever før, der skal jo være en første gang for alt, men har prøvet at være en admin på 2 fivem sever fik rigtig meget ros for at være god til at håndter meget pras,

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:     grunden til at jeg syntes at jeg skal være en del af jeres staff-team er for at jeg har fået afvide af mange at jeg er godt til at tage styringen og hjælpe der hvor jeg kan, og stadig staff folk for det de skal men gør det på en pæn måde så folk ikke bliver sure, jeg gå gerne til bunkt og prike i hvorfor de få den straff som de nu få så der ikke komme til at være nogle spærsmål efter.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:   jeg syntes at i har et meget godt staff team lige nu, men jeg syntes godt nogle gang at der kan mangles at der bliver talt lidt mere til ham/hun som få straffen hvis de ikke er siger på hvad de har fået staff for.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ved godt lidt hvad der er men nej ingen erfaring med med men er klar på at gøre en indsats for at lære det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg bruge altid min mic og er meget stærk mundtligt men er ikke stærk i lange texter som skal skrives.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  jeg har mulighed for at være på meget for morgen så fra kl 9:00 til 17:00 da jeg gå hjemme lige for tiden, og er klar alle dage.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:   jeg er ordblind så give meget gerne en mulighed for at fixet mine fejl skræfligt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

Skriver næsten intet, skriv noget mere.

Meget rodet ansøgning, lig noget mere tid i din ansøgning.

Syntes ikke du egner dig meget som staff når du intet gør ud af din ansøgning

 

Men Held og lykke:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.