Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Kusserøg

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:174803595

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes, fordi det er langt tid siden jeg blev bannet og jeg kan ikke huske hvad det var jeg gjorde. Uanset hvad det var, så fortryder jeg det, og vil gerne tilbage ind på jeres dejlige server 🙂 Håber i vil unbanne mig

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. 
Ved at tage et kig på din strafhistorik, kan jeg se, at du har en del carbans hvilket også er grunden til dit permban. Hvis du fik chancen for at spille på serveren igen, hvordan kan vi så sikre os, at du kan finde ud af at køre ordentligt samt følge vores regler?

Link til kommentar
Del på andre sites

Delvist. Jeg vil gerne have at du forstår, at man ikke bare skal køre en ned, og så er det det. Vi skal alle have det sjovt, og ikke bare tænke hvis jeg får en straf, så er det bare et carban el. lign.

 

Jeg vil gerne have der kommer lidt mere kød på hvorfor du vil unbannes, så vi kan sikre os, at  det ikke kommer til at ske igen. Skriv lige 2-3 linjer mere om hvorfor du gerne vil unbannes.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Kusserøg skrev:

At hvis jeg CDM'er nogen, så får jeg ban igen 

 

Det er vel meget fair 

Jeg vil gerne unbannes, fordi det er langt tid siden jeg sidst har spillet Gmod og jeg savner at spille på min favorit server. Jeg er den eneste i min vennekreds som har permban, fordi jeg var dum og tænkte ikke over konsekvenserne. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.