Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Troopz (Fjern Admin fra Boris)


Svupp

Recommended Posts

______________________________

SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198103143704

Hvorfor skal du unbannes: Troopz blev banned i 24 timer for at "prop-push?". En tilfældig spiller rapportede ham til en admin for at "prop-pushe" mig, også selvom vi er venner, vi snakkede over discord, og alt han gjorde var at proppe en chesseburger op i mit hovede. Han gjorde intet forkert, jeg prøvede at forklare Boris (ham der bannede ham) at han ikke gjorde noget (ses i screenshot), men han gik offline. Troopz fik ingen warn, forklaring eller lov til at uddybe hvad der var sket før han allerede var banned. Det eneste han nåede at sige inden han blev banned var at det var en joke, og at vi var venner, og hvem end det var der rapportede os, ikke vidste at vi var venner. Jeg vil bede jer om at tag hånd om det her, evt. fjerne Boris's admin role, for han tog ikke Troopz seriøst. Han sagde intet til ham, han draggede ham bare væk og bannede ham.1611815147_Borisadminabuse.thumb.PNG.e92d7415ba3d09cde470ba0b52299cc5.PNG

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.