Hop til indhold
Stavox

API Web key scam


DEAGLEMEISTER

Recommended Posts

Halløjsa. En af mine venner har fået hugget sin API key, og er blevet logget ud af sin konto. Hans Steam Guard-mobilauthenticator er blevet ændret (hans mobilnummer og emailadresse er blevet ændret.) Er der nogle der har en, eller flere løsninger til hvordan man kan få tilbagetrukket alt det? Han har kontaktet steam-support, men det tager rimelig lang tid for tilbagesvar. 

Link til kommentar
Del på andre sites

hvis har har købet noget med sit kredit kort skal han bare give dem havd han købet og hvor meget det kost samt de sidste 4 tal fra hans kort og hvis der er over paypal han har betalt er det næste de samme han skal gør der skal han bare bruge et anden nr jeg ikke lige kan huske hvad er og hvis det ikke hjælper så skal han nok se sin bruger som tabt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det samme skete for mig, jeg skrev bsre til steam support. Fik svar efter 4 timer, og så fik jeg min konto igen med det samme. 
husk dog at meld din konto stjålen, den der hedder “my account was stolen”.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.